Gå til innhold

Bmw E30 325ix 87' RS felger prøvemontert

Anbefalte innlegg

• Svar 291
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Vi får se, er litt i tenkeboksen enda.. Blir motor kjøpt først er det trolig det blir smidd, blir langtidsprosjekt dette så det får egentlig koste hva det koste vil. Er litt lettere å få tak i noen gromme deler når man ikke haster med ferdig resultat og får spart opp litt kroner. Skulle kanskje ikkje ponga ut så mye penger på denne IXen å spart litt av de pengene i stedet. Har jo blitt brukt 130k på denne og nå. Men er heldigvis en erfaring rikere. Er jo mulig å få litt for disse bilene om noen år :)

Skrevet

Morsom du! Blir fyring med ny girkasse og sensorene på rett plass tenker jeg :)

Skrevet

Har ikke fått gjort noe med bilen i det siste... Rett og slett litt lei av denne bilen en tur. Har så mye planer som surrer oppi hode om ny E30 att jeg tenker mest på det egentlig. Men forhåpentligvis kommer ny girkasse på Tirsdag neste uke, skal ligge i en Tollpost bil en plass i landet.. Har heldigvis fått lånt meg løftebokk av en nabo så jeg får bruke under girkasse bytte.

Etter det er planen og få start på greiene, tatt en prøvetur eller to og deretter sette den inn til vinterlagring. Drittvær heletiden her nå så er egentlig ikke noe vær å kjøre E30 i heller.. Får håpe på noen finværsdager i nermeste fremtid..

Skrevet

Bruke den på sommeren? Er jo ikke igjen mange av disse som er i god stand så hvorfor ikke prøve og holde den ved like og få igjen noen kroner for den om noen år? Har aldri i verden kostet på den 1xx tusen for å bruke den som vinterbil på de ihjel salta veiene som er her. Er lei nok av å sveise rust om jeg ikke skal sveise mere på denne bilen om kun noen få år igjen. Kunne jo selvfølgelig ha bygget om til RWD fra første stund men synes det er litt gøy å bygge noe annet enn alle andre og. Dette er kun en oppbygging for og lære egentlig, det ble noe mere omfattende og kostbart enn planlagt men gøy å lærerikt! :)

Skrevet

Fikk trilla bilen ut av garasjen for føste gang på 2 år og vasket av LITT støv. Tok en grundig vask både utvendig og innvendig samt montert innstigslister. På bildene ser dere virkelig hvor høy den er med 50/50 senk, spessielt bak. Her må noe gjøres i vinter. Disse felgene er kun montert for å få den trillbar, bare så det er sagt.

Kommer ny girkasse imorgen så jeg må ræva i gir og byttet denne snarest mulig og prøve å få start på greiene. Vinteren nermer seg fort.

jhx0bui1pfbla2bzjldn.jpg

csnb48wlhy1z6xan6urd.jpg

focluxkbd22zv0yoi55q.jpg

87z8e6zmmx7ih7s12cym.jpg

rjwrdkxey1kouqj7zhl9.jpg

nm7o6cesphjvi3fjslqa.jpg

bjz6ftspe7f8alr2lyau.jpg

lnwxdgsy9qj8v0zurric.jpg

Skrevet

Ny girkasse stod innpakket på en pall i garasjen da jeg kom hjem fra jobb idag. Skal få seg en grudig vask og ny olje så er det klart for montering.

Skrevet

Da fikk jeg endelig luftet bremser og flyttet bilen til løftebukken. Girkassen fikk seg en grundig vask og ny olje idag. Så da står girkassebytte for tur.. Må være mulig å få gjort en del i helgen.

2u7u173wixxmz12q9gb2.jpg

fb626mbegasw1srwlbgt.jpg

Skrevet

Tenker litt på salg, faktisk! :? Til fordel for nytt E30 2D karosseri som skal bygges om til M3 med m50b25 turbo type banebil.

Hva kan man forvente og få for en slik bil som dette her da? Har alt av kvitteringer på hva som er kjøpt osv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...