Gjest Skrevet Oktober 14, 2012 Skrevet Oktober 14, 2012 Har ohmet følerne og det gir ikke utslag på noen av dem, kom innom en som hadde målt slike før så jeg var sikker målingen var rett. Veldig rart at det faktisk ikke gir noe utslag på noen av dem i det heletatt. De er iallefall defekte da, har bestilt to nye nå. Skal måle i Oscilloscope imorgen bare for å se hvordan de reagerer der.
Gjest Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg er optimist! Jeg får sensorene i posten i morgen og jeg har fått en kompis til å dra å ordne med prøveskilter mens jeg er på jobb. Da får jeg bare krysse fingrene for at det blir oppstart og litt kjøring i helgen for etter helga blir den satt inn på vinterlagring
tommyheimberg Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Da krysser vi fingrene og håper og sattser på att den fyrer! forventer bilderog film! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Gjest Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Da har jeg byttet sensorene men ingen endring altså, har byttet rotor også. Dysene åpner fortsatt ikke og jeg mangler gnisten. I og med att begge deler er borte og sensorene er byttet er det vel hjernen som står på lista. Er det en kabel jeg kan måle nerme hjernen for å sjekke at det er strøm inn på hjernen? Skal hjernen klikke når man slår på tenninga f.eks? Foresten, de to 3 pins kablene som går til sensorene på kassa fra ledningsnettet, er det en som er grå og en som er svart?
tommyheimberg Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Prøvd å butya om hverandre?, huska alt av gjordinger? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Gjest Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Har bytta om hverandre ja, har sjekket alt av jordinger også samt rensa med elektrospray
Gjest Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Finner ikke ut noe jeg altså, føler på meg at det er noe småtteri bare men. Er vel hjernen sikkert! Forslag noen?
tommyheimberg Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Ingen som har en hjerne du kan prøve da?? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Gjest Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Har undersøkt litt rundt men finner ingen i nærområdet med preface, mye facelift bare.. Må vell bare bestille en fra Koed etter helgen og prøve
bmwtussan Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Er batteriet i bagasjen på denne.? Hvis det er det, så sjekk om den smeltesikringen som er ca 25cm fra batteriet er hel. Har du sjekket om den lille kontakten som er like ved kontakten ved hjernen er i.
Gjest Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Har sjekket sikringen og den er hel. Denne kontakten du mener er også i. Men hvilken farge er det på ledningen som fører strøm inn til hjernen?
tommyheimberg Skrevet Oktober 20, 2012 Skrevet Oktober 20, 2012 Releea på mottornettet da?, de som henger med lmm kødder de er du fuckt Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Gjest Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Da er bilen oppe og går. Har luftet clutch, bremser, servo og fikset diverse småtteri.. Akkurat da jeg var ferdig og klar til prøvetur ble det naturligvis bra med regn ute. Så prøveturen ble ikke lengre enn fra garasjen der jeg låner løftebukk og hjem. Har ikke viskere, bensintopp og kjørelys enda. Derfor den lille turen bare. Men motoren går som en klokke og ingen feil
tommyheimberg Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Hva var feil??) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå