Gå til innhold

Heelp ! :)

gizmooo
 Share

Anbefalte innlegg

Burde en katalysator kjøpes ny, eller kan man satse på en brukt en?:) Har en del delte meninger her..... men var å sjekket priser i sted, og fant blant annet en ny en på biltema til 8000 kr.. dyyyrt! :(

trenger også Mellomakseloppheng og fjærbeinstopper......

Kanskje noen som har noe tips? eller fine linker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heiheiheeei.. ikke vær så bråkjekk her da... e fleir som har sjekka at det e en tel 8000 der inne jah ;) så det så... å den tell 899 e ikke sekkert den pass tel min da vettu, i med at det e en universal!

Hvis den ikke passer så får du/de som skrur den til å passe. Mye som kan ordnes med noen rørbiter og et sveiseapparat :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heiheiheeei.. ikke vær så bråkjekk her da... e fleir som har sjekka at det e en tel 8000 der inne jah ;) så det så... å den tell 899 e ikke sekkert den pass tel min da vettu, i med at det e en universal!

Hvis den ikke passer så får du/de som skrur den til å passe. Mye som kan ordnes med noen rørbiter og et sveiseapparat :wink:

True dat, har et lite "tilleggsprosjekt" til på gang, og sveise appratet kom godt med! :P alt er bolt on med slegge og sveis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe okei! som sagt, e bære en jentunge på 20 år :P så har ikke så mye peiling at det gjør nå...... men tusen takk førr all hjelp.. det kommer sikkert godt med.. LITT bedre humør på meg nå i hverfall! lik ikke eu kontrolla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...