gizmooo Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Burde en katalysator kjøpes ny, eller kan man satse på en brukt en? Har en del delte meninger her..... men var å sjekket priser i sted, og fant blant annet en ny en på biltema til 8000 kr.. dyyyrt! trenger også Mellomakseloppheng og fjærbeinstopper...... Kanskje noen som har noe tips? eller fine linker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 okay, nå kommer sikkert ballder og hudfletter meg, men dette er tredje posten om samme tema, med rævva tittel. her har du en link, tok 1 minutt på biltema. http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Motor ... talysator/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizmooo Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 vet ikke hvordan å få det sletta???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Send PM til en moderator Katalysator bør absolutt kjøpes ny www.koed.no har fine priser på BMW-deler. Bør dog bestille endel på en gang da det er 200kr i frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 En ny på biltema koster ikke 8000,- men 899,- Les litt mer nøye før du lager enda fler tråder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizmooo Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 heiheiheeei.. ikke vær så bråkjekk her da... e fleir som har sjekka at det e en tel 8000 der inne jah så det så... å den tell 899 e ikke sekkert den pass tel min da vettu, i med at det e en universal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizmooo Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Tusentakk Lars ))) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 heiheiheeei.. ikke vær så bråkjekk her da... e fleir som har sjekka at det e en tel 8000 der inne jah så det så... å den tell 899 e ikke sekkert den pass tel min da vettu, i med at det e en universal! Hvis den ikke passer så får du/de som skrur den til å passe. Mye som kan ordnes med noen rørbiter og et sveiseapparat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 heiheiheeei.. ikke vær så bråkjekk her da... e fleir som har sjekka at det e en tel 8000 der inne jah så det så... å den tell 899 e ikke sekkert den pass tel min da vettu, i med at det e en universal! Hvis den ikke passer så får du/de som skrur den til å passe. Mye som kan ordnes med noen rørbiter og et sveiseapparat True dat, har et lite "tilleggsprosjekt" til på gang, og sveise appratet kom godt med! alt er bolt on med slegge og sveis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gizmooo Skrevet August 23, 2010 Forfatter Share Skrevet August 23, 2010 Hehe okei! som sagt, e bære en jentunge på 20 år så har ikke så mye peiling at det gjør nå...... men tusen takk førr all hjelp.. det kommer sikkert godt med.. LITT bedre humør på meg nå i hverfall! lik ikke eu kontrolla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwsmn Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 hEYHEY glennski, må du va litt grei med ho der.. prøv ho å få litt hjølp her, så har du bære den her negative innstillinga.. Prøv no heller å va litt meir positiv neste gang ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet August 24, 2010 Share Skrevet August 24, 2010 Skal heller holde kjeft neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg