haakonhauk Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Heisann. Jeg har en jobb på sjøen som gjør at jeg er 4 uker på jobb og deretter 4 uker hjemme. Lurte bare på om det er bra for bilen å stå i ro i 4 uker eller om den bør kjøres innimellom ? På forhånd takk. Mvh. Håkon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 4 uker gjør ingenting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 E34'n min blir plutselig rygget inn i garasjen for så og bli stående bortimot halvåret uten noe som helst love and care, og den bare går og går og går og ..... Bare sørg for at bilen står i garsje dersom det er nærme havet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 23, 2010 Share Skrevet August 23, 2010 Ingenting å bekymre seg over. Eneste er at bremser osv kan ruste og henge seg så ikke dumt å se over disse en gang iblandt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå