Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hey folks!

I dag opplevde jeg for første gang noe kjipt med bilen og det var seff at den ikke ville starte!

Jævlig rart siden det aldri har skjedd før!

Feilen er altså at når jeg skla til å slå på motoren så kommer det bare et lite *KLIKK!* også skjer det ingen ting??? Prøvde å søke litt rundt på nettet for å finne ut om noen andre hadde opplevd det samme, men fant ikke noe resultat :(

Så jeg ble litt forbanna og begynte å dytte bilen og fikk starta den ved å dytte den i gang *flaut*.

Derfor spør jeg her nå er det noen andre som har opplevd sammen feil??

Takk for svar! :)

Skrevet

Jada, batteriet ditt er mest sannsynlig flatt bare. Prøv og lad det helt opp, og hvis det skjer igjen er batteriet ditt slitent ellers er dynamoen din gåen, men det hadde du merka ved en rød lampe i dashen,

Skrevet

Prøv å lade opp batteriet først, evt med starthjelp.

Starter den da ha du funnet feilen (batteriet)

Defekt starter kan også bare klikke hvis den er defekt.

Skrevet

Nice nice! har sjekka selv litt rundt! Men det er noe rart for nå starter bilen hel som før... noe som kødder med meg altså :P hehe

Skrevet
Nice nice! har sjekka selv litt rundt! Men det er noe rart for nå starter bilen hel som før... noe som kødder med meg altså :P hehe

Har du sjekket om ledningene er skrudd skikkelig fast på batteripolene?

Skrevet

Ja har gått over alt av deler og alt er skrudd fast som det skal.. ingen løse deler og alt er som før.

Var hos NAF under EU godkjenninga på fredag og da spurte jeg mekanikern om han viste hva som var galt? Da sa han at han var 99% sikker på at det ikke var batteriet, men at det hadde oppstått irr i startern noe som var normal for BWM :S

Og jeg tror at han har ganske rett angående det! For jeg kjøpte nytt batteri og prøvde på nytt men det hjalp ikke en dritt! Jeg må altså kjøpe en ny starter og montere... eneste som er problemet er at det er så sykt trangt under bilen også kjenner jeg ingen som har løftebukk.... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...