romlingen93 Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 det blei bra:) men hva er farge koden ? vart ikke så gale ta nei.den er brillatrød 308 takk
speedtouch01 Skrevet Oktober 31, 2010 Skrevet Oktober 31, 2010 Den rettinga ble eg imponert av. Om ikke du hadde tatt deg av den så hadde den nok ikke hatt så lyse fremtidsutsikter, så dette ble nok redninga til denne bilen. 318 is er en kjekk bil.
stiffmaister Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Den rettinga ble eg imponert av. Om ikke du hadde tatt deg av den så hadde den nok ikke hatt så lyse fremtidsutsikter, så dette ble nok redninga til denne bilen. 318 is er en kjekk bil. takker va litt arbeid me den ja.
Tzunami Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 lurer også på mer om den rettingen! hva var skadet? rammevangen? More pics n' info! Ellers må jeg si gratulerer med fint prosjekt, og god arbeidsvilje!
Bilstad Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Lige prosjektet! Blir nok flott når den er ferdig!
stiffmaister Skrevet November 3, 2010 Forfatter Skrevet November 3, 2010 Takker hyggelig at fleire likker prosjektet. kommer mer info om va som er gjort med bilen og planer frem over.
skrammel Skrevet November 3, 2010 Skrevet November 3, 2010 Få sammen bilen nå da!! Denna har jeg virkelig trua på
stiffmaister Skrevet November 4, 2010 Forfatter Skrevet November 4, 2010 Få sammen bilen nå da!! Denna har jeg virkelig trua på hehe d blir etter vert nå men har ikke noe hast me å få den ferdi enda
stiffmaister Skrevet November 6, 2010 Forfatter Skrevet November 6, 2010 hmm . lukter grønnsåpe her ...hehe hehe ajax
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå