jeanpaul Skrevet Mai 30, 2011 Share Skrevet Mai 30, 2011 Det går veldig bra med den.Har ikke gått til innkjøp av noe iom. pengene om dagen skal bli brukt til oppussing. Men det blir spoiler og sorte nyrer om ikke lenge. Hvor har du tenkt å kjøpe det? trenger det samme som deg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2011 Jeg har ikke fått ut fingeren ennå. Jeg bestiller hos koed. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 18, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2011 BMW Performance grill og orginale antrazit stoffmatter er bestilt. Blir morro å sette et lite "særpreg" på bilen og jeg tror sort grill vil kle sølv bil meget godt. Bilder kommer når jeg får delene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aottesen Skrevet Juli 18, 2011 Share Skrevet Juli 18, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Kom ikke lenger enn dette: Blid og fornøyd for de nye grillene leste jeg en DIY og demonterte de gamle, vasket godt i alle kriker og kroker da det var samlet seg mye dritt i kantene. Men, når jeg skulle sette de på passet de ikke.. etter å ha undersøkt litt ser jeg på bilder at dette er griller som passer facelift modellene. Iom. jeg har pre-face passer de ikke. Litt snodig når jeg de ligger i varekatalogen etter jeg har tastet inn regnr hos GS. Finnes performance nyrene til pre-face i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Men, når jeg skulle sette de på passet de ikke.. etter å ha undersøkt litt ser jeg på bilder at dette er griller som passer facelift modellene. Iom. jeg har pre-face passer de ikke. Litt snodig når jeg de ligger i varekatalogen etter jeg har tastet inn regnr hos GS. Finnes performance nyrene til pre-face i det hele tatt? Surt. Men dette er et vanlig problem. Til og med BMW surrer med dette. Jeg tror forresten at M-sport har "skarpe" hjørner både før og etter facelift, mens standardbilene fikk runde hjørner etter facelift. Jeg mener Performance-grillene finnes i begge typer. Skal sjekke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 http://babybmw.net/viewtopic.php?f=17&t=26432 Her er en som har montert Performance grill på m front. Så de finnes vel, men finner ikke i nettbutikken til GS. Tatt fra et annet forum: yes... there are different grilles for the non m-sport LCI and the m-sport !!maybe the partnumber for the m sport black performance grilles helps you: 51712150366366 right 51712150366367 left i don't know exacly if the partnumbers are only for germany or for all over the world... so try it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Etter det jeg kan se har du fått delenummer 51710441920 og 51710441921, mens det du skal ha er 51712150366 og 51712150367. Men det må du dobbeltsjekke med BMW eller lignende. Jeg vil ikke ha skylda hvis det er feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Takk Fant det nettop selv, se innlegget mitt over. Finner du dette i GS sin nettbutikk btw? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 TakkFant det nettop selv, se innlegget mitt over. Finner du dette i GS sin nettbutikk btw? Jepp! Jeg legger inn mitt chassisnummer, velger "karosseri" på toppen og "Interiør/eksteriør" ute til venstre, da kommer det opp en link til delekatalogen. Men da er det altså originaldeler som koster 590,- pr stykk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Ja, naturligvis. Jeg putter ikke noe uorginalt på bilen.. Men det ser ut som de er slike med bred kant på toppen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Den elektroniske delekatalogen har ikke alltid helt korrekte bilder, så det kan bli litt forvirrende. Hvis du ser i tabellen som er på den siden hos GS, så er det hele veien referert til posisjon 2, d.v.s. den som ikke har den brede kanten. Det er imidlertid bare vist bilde av den "runde" grillen som kom med faceliften. Ser ut som Schmiedmann kan skaffe disse for 450,-. Er du medlem i BMWCCN får du vel 15% i tillegg, tror jeg. Du kan jo sende en e-post til dem med chassisnummeret ditt og be dem plukke ut riktig delenummer og bestille det til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet August 18, 2011 Forfatter Share Skrevet August 18, 2011 Da har jeg endelig fått nye sorte griller i retur fra GS. Ble veldig,veldig bra synes jeg. Skal se om jeg ikke får tatt et bilde i morgen eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Da har jeg gått til innkjøp av noen pent brukte 18" M double spoke Style 208M felger med nye dekk. Lurer på å legge om nå i helgen Illustrasjonsfoto: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jeanpaul Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Da har jeg gått til innkjøp av noen pent brukte 18" M double spoke Style 208M felger med nye dekk.Lurer på å legge om nå i helgen Illustrasjonsfoto: Fine felger det Kjøpte du dem fra ebay eller finn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå