maartn Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Fant de på finn.no Ja, liker de godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet Mars 16, 2012 Share Skrevet Mars 16, 2012 Ahh, misunnelig! Dette blir knallbra! Er på jakt etter 18" til banebruk selv, ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2012 Jeg har fulgt med på finn.no etter 208M i lang tid, ikke ofte de dukker opp. Legger om i morgen tenker jeg - skal ta noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 17, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 17, 2012 I dag har bilen fått en skikkelig vask + grundig rengjøring i alle hjulhus. De nye felgene ble også vasket grundig og fjernet lim fra gamle lodd. .. og et lite interiørbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Mars 18, 2012 Share Skrevet Mars 18, 2012 Du ser at felgenne skulle vert en liten tomme større Martin? Men ser bra ut fordiom! Fint med clean stil Står en E87 facelift utenfor her nå, låner med en kompis.. God bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mars 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2012 Hehe, jepp. Men orginalfelgene er 7,5" foran og 8" bak. Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 TIL SALGS! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=41346693 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maartn Skrevet Mai 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 18, 2013 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå