///Kristian Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Noen som kan hjelpe meg litt her? Jeg har lyst til å koble min ipod til cdspilleren. buisness cd spiller. Finnes det en kabel som gjør at jeg kan legge ipoden i hanskerommet, også styre den fra spilleren/rattet? Sett lignende på andre biler, men finner ikke til min E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helgeb Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 jeg har en til salgs, original bmw , 700kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 jeg har en til salgs, original bmw , 700kr. Du har pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 jeg er og interisert i det samme. noen som vet hvor man får tak i det? eller bare vanlig usb så man kan koble til mp3 spiller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 http://www.bavariansoundwerks.com/product/514/282/BMW-E46-iPod-Kit-by-DICE/ Har funnet den. Men hvis det viser seg at helge har noe av det samme, så kjøper jeg heller av han:P Men kanskje noe for deg stoner`? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 det der virka jo jævli genialt da si ifra om du kjøper det om hvordan det er å montere og slikt så kanskje jeg og kjøper det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mons1 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Jeg har Navi Proffesional og ønsker meg en 3,5mm Jack-kontakt for å pluge inn MP3/Mobil-telefon. Finnes det kabel for slikt? Er det mye jobb å montere? RS Noen som kan hjelpe meg litt her?Jeg har lyst til å koble min ipod til cdspilleren. buisness cd spiller. Finnes det en kabel som gjør at jeg kan legge ipoden i hanskerommet, også styre den fra spilleren/rattet? Sett lignende på andre biler, men finner ikke til min E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Ja, du trenger en kabel fra BMW som kan løse dette. Denne kan du koble til bak naviskjermen din som må taes ut. Dette gjelder alle 2002-modeller og nyere, uansett om de har navi eller ikke. For dere som vil ha iPod-tilkobling vil jeg anbefale Dice hvis dere har vanlig kasett-/cd-spiller eller Intravee hvis dere har navigasjon. Felles for disse (og alle andre) er at de benytter seg av cd-veksler-tilkoblingen i bilen. Har dere cd-veksler fra før mistes denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dropze Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 www.bilradiospesialisten.no har slikt:) Sjekk også DICE i USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stoner Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 jeg har buisness spiller, men ikke noe cd veksler. er en 02 e46. noen som vet om det er mye jobb å få ut orginal spillern? og må den ut for å få montert usb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 noen som har oppdaget dette? http://cgi.ebay.com/PARROT-MKi9200-BLUE ... ccessories en kompis som har kasett i e46 dro til strandberg for og fikse cd spiller, da kom de med dette som ett altrativ, og det er genialt, kan streame musikk via blutooth, ipod, usb og i tilleg er bluthoothen for og prate i telfon ganske rått, anonymt instalert og spilles over høytaler anlegget i bilen. Når han skrur den på muter orginal anlegget seg, når det ringer blir alt mute, bare ett tips om folk er intr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet August 28, 2010 Forfatter Share Skrevet August 28, 2010 det der virka jo jævli genialt da si ifra om du kjøper det om hvordan det er å montere og slikt så kanskje jeg og kjøper det Jeg kjøpte av helgeb. Venter på postmann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå