Gå til innhold

Ipod til E46

///Kristian
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg har Navi Proffesional og ønsker meg en 3,5mm Jack-kontakt for å pluge inn MP3/Mobil-telefon. Finnes det kabel for slikt?

Er det mye jobb å montere?

RS

Noen som kan hjelpe meg litt her?

Jeg har lyst til å koble min ipod til cdspilleren. buisness cd spiller.

Finnes det en kabel som gjør at jeg kan legge ipoden i hanskerommet, også styre den fra spilleren/rattet?

Sett lignende på andre biler, men finner ikke til min E46 :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du trenger en kabel fra BMW som kan løse dette. Denne kan du koble til bak naviskjermen din som må taes ut. Dette gjelder alle 2002-modeller og nyere, uansett om de har navi eller ikke.

For dere som vil ha iPod-tilkobling vil jeg anbefale Dice hvis dere har vanlig kasett-/cd-spiller eller Intravee hvis dere har navigasjon. Felles for disse (og alle andre) er at de benytter seg av cd-veksler-tilkoblingen i bilen. Har dere cd-veksler fra før mistes denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har oppdaget dette?

http://cgi.ebay.com/PARROT-MKi9200-BLUE ... ccessories

en kompis som har kasett i e46 dro til strandberg for og fikse cd spiller, da kom de med dette som ett altrativ, og det er genialt, kan streame musikk via blutooth, ipod, usb og i tilleg er bluthoothen for og prate i telfon ganske rått, anonymt instalert og spilles over høytaler anlegget i bilen.

Når han skrur den på muter orginal anlegget seg, når det ringer blir alt mute, bare ett tips om folk er intr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...