lienback Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Hey Har nettopp skrudd på Diffen/Kardangen, helt ny.. Hvor langt må jeg kjøre denne inn? Off-topic: Noen som var på Petter Solberg her i stavanger i dag, eller har vert og sitt på hans drifte-show? Det er noe og anbefale, det var helt syyyykt.. De sa det var 900nm i rallybilen, men sa ikke noe om hvor mangen hest det var, noen som vet ? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 hehe litt rar post.. menmen.. diff trengs da vell ikke kjøres inn..? bare husk å fyll på olje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 hehe ja men ville ikke lage 2 poster Han på verkstedet sa 100 mil :S snakket han bare bullshit? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 http://www.pettersolberg.com/html/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pelton Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 kjør masse i 8-tall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Med masse hjulspinn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 Hey De sa det var 900nm i rallybilen, men sa ikke noe om hvor mangen hest det var, noen som vet ? ? WRC biler er begrenset til 300hk offisielt, men ligger uoffisielt på 330-340hk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Med masse hjulspinn. I signaturen min står 318 hvis du ikke har sitt det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 25, 2010 Forfatter Share Skrevet August 25, 2010 Ingen som vet om du skal kjøre inn Diffen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 WRC biler er begrenset til 300hk offisielt, men ligger uoffisielt på 330-340hk.. Tviler på nå han kjører med restriktor i denne bilen som han bare leiker med, så det er nok adskillig mer en 330 hk da... Var på showet som var i Mandal for to uker sia, og det er heeelt sykt å se på slik bil-kontroll! Og den bilen gikk bare stygg- fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet August 25, 2010 Share Skrevet August 25, 2010 skal vell kjøre mye i 8 tall som er sagt over her, og mye i sving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E36Cab1 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Kjør normalt! Er kun for å få tannhjula til å gå seg til hverandre mest muligt,og det skal gjøres på normal belastning slik at en ikke opplever for stor belastning på et mindre areal. Ikke rare greiene i avvik som skal slites til,men greitt å gjøre det uten unødvendig belastning på t.hjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Ingen som vet om du skal kjøre inn Diffen ? Hvis han på verkstedet sa 100 mil, hadde du ikke allerede da fått svar på spørsmålet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 er ikke noe som skal "slites til" i en diff, så det er bare å kjøre. Hørt om noen som har fått beskjedd om å kjøre i 8-tall og lignende ved kjøp av ny bil? Hvis noe i diffen begynner å "slite seg til" så ender det etterhvert med havari. mvh Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lienback Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 Ingen som vet om du skal kjøre inn Diffen ? Hvis han på verkstedet sa 100 mil, hadde du ikke allerede da fått svar på spørsmålet ditt? Tror du virkelig at jeg lager forum post når jeg vet det? - For meg var 100 mil litt langt, så derfor laget jeg en post får og høre hva dere sa.... Men unnskyld meg hvis dette var dumt og lage post over. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå