Gå til innhold

Kardangen/Petter Solberg

lienback
 Share

Anbefalte innlegg

Hey :P

Har nettopp skrudd på Diffen/Kardangen, helt ny.. Hvor langt må jeg kjøre denne inn?

Off-topic: Noen som var på Petter Solberg her i stavanger i dag, eller har vert og sitt på hans drifte-show? Det er noe og anbefale, det var helt syyyykt.. :D

De sa det var 900nm i rallybilen, men sa ikke noe om hvor mangen hest det var, noen som vet ? ? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WRC biler er begrenset til 300hk offisielt, men ligger uoffisielt på 330-340hk..

Tviler på nå han kjører med restriktor i denne bilen som han bare leiker med, så det er nok adskillig mer en 330 hk da...

Var på showet som var i Mandal for to uker sia, og det er heeelt sykt å se på slik bil-kontroll!

Og den bilen gikk bare stygg- fort :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør normalt!

Er kun for å få tannhjula til å gå seg til hverandre mest muligt,og det skal gjøres på normal belastning slik at en ikke opplever for stor belastning på et mindre areal. Ikke rare greiene i avvik som skal slites til,men greitt å gjøre det uten unødvendig belastning på t.hjula.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet om du skal kjøre inn Diffen ?

Hvis han på verkstedet sa 100 mil, hadde du ikke allerede da fått svar på spørsmålet ditt?

Tror du virkelig at jeg lager forum post når jeg vet det? - For meg var 100 mil litt langt, så derfor laget jeg en post får og høre hva dere sa.... Men unnskyld meg hvis dette var dumt og lage post over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...