Gå til innhold

Embrets E21 - Status ved inngang til 2016


Embret
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått prøvemontert sorte de lampene og sota blinkers. DE lampene må modifiseres litt for å få festet, men tror dette blir bra da jeg får gjort litt mer med bilen... Ble mye finere uten de forferdelige lykteviskerne også...

7or6otnsdif08el9ns00.jpg

h5lrskeygc3amleo4jwy.jpg

l2ffolc8lc5sout4ccum.jpg

Hva synes dere??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke ut som noen umulighet akkurat å bygge om de lyktene nei.. Prøve å få kjørt den inn på vekstedet i løpet av uka så jeg får begynt å gjort litt på den.

Nå er den godkjent hos BT. Så er bare å dra meg på tollkontoret å betale noen laken så har den norske skilter og... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil. Jeg har ikke villa bytta farge hvis jeg var deg, men det er selfølgelig ditt valg. Men tror mange vil syns at den går ned i farge hvis du bytter farge uten å lakkere absolutt alt som er lakkert ;) Folk vil somregel ha slike original. MEN når det er sagt så er det jo ikke den peneste fargen i verden originalfargen på din. Men som det står skrevet tidligere i tråden, så tror jeg BBS RS med senter lakkert i bilens farge hadde vert rått etter du har montert senkesettet som er bestilt. Skal følge med her. Tror dette blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å vurderer å kjøpe et sett lenso bsx fra Bs bildeler. Tenkte da og kjøpe 7,5x16 foran og 9x16 bak. Noen som vet om dette kan passe?? 7,5 felgene har ET25 og de bak har ET20. Litt usikker på om man får plass til 9" felger på e21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Driver å vurderer å kjøpe et sett lenso bsx fra Bs bildeler. Tenkte da og kjøpe 7,5x16 foran og 9x16 bak. Noen som vet om dette kan passe?? 7,5 felgene har ET25 og de bak har ET20. Litt usikker på om man får plass til 9" felger på e21.

Lenso bsx er jo omtrent så nærme BBS RS du kommer, så det trenger ikke å være så dårlig valg nei :) Med litt dekkstrekk mener jeg bestemt at man kan bruke 9" på E21 uten problemer :)

Kan jo sammenligne med min tidligere 323i med 7,5x16" Hartge ET25 foran og bak, med "ballongdekk". Dårlig bilde, men kan såvidt skimte at det er god plass til breiere felg bak hvertfall:

12_81BMW_323i.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...