Embret Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Skrevet Mai 21, 2012 Den holder såpass på bensina så jeg kommer vel så langt med den..
Embret Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Da har det kommet ny delebil på gården. En '81 323i. Planen nå er vel å prøve å få godkjent ombygging av den svarte til 323. Så nå har jeg et 323 understell til overs tilsalgs. Også kan noen få karroseriet hvis noen vil ha det da jeg har tatt ut motor og drivverk. Henta den i sverige i går, og momsa den inn. Litt bilder av dele bilen og bmw parken min
635csi Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Ser jo ikke ille ut den delebilen din. Hvorfor ikke registrere den i stedet?
Embret Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Bilde pynter MYYYYYE på sannheten.. Bare rust på den desverre... Ellers hadde jeg nok registrert den og.. Kunne egentlig tenkt meg takluke på den sorte og... Men skal sveise inn ny bakplate for dobbel eksos osv på den svarte så det blir ordentlig da...
Jås Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Bilde pynter MYYYYYE på sannheten.. Bare rust på den desverre... Ellers hadde jeg nok registrert den og.. Kunne egentlig tenkt meg takluke på den sorte og... Men skal sveise inn ny bakplate for dobbel eksos osv på den svarte så det blir ordentlig da... Om du sjekker tråden min ser du litt mer som må gjøres for å få dobbel eksos.. bakplata er jo bare og skjære utav og false litt..
635csi Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Nok et eksempel på at rust ødelegger for nok en gammel klassiker Får håpe du får godkjent den sorte nå da hvertfall Aldri så galt at det ikke er godt for noe liksom
Embret Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Jås: Har vært på tråden din å sett ja.. 635csi: Er noe dritt når det er så mye rust ja.. Den her er ikke mulig å redde tror jeg.. Rust overalt.. At den ble eu godkjent i sverige i fjor er over min fatte evne.. Håper jeg får godkjent det ja.. Bekymret da det gjelder vekten men...
Lars-Nord Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Kan hende je trenger litt deler av deg om der blir noe igjen av delebilen.
Embret Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Hva er det du trenger da? Skal flytte motor og drivverk over i 320'en, ellers blir det meste igjen. Karosseriplater er ikke noe å ha..
Lars-Nord Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Takluke/ taket kunne vært noe. Eller er det blanke lister rundt dører vinduer. Skal til Hamar i morgen. Kanskje jeg skulle tatt en tur til Rena etterpå?
Embret Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Skrevet Juni 8, 2012 Taket er bra mener jeg.. Listene er jeg litt usikker på men.. Er hjemme imorgen jeg, så er bare å ta seg en tur..
Lars-Nord Skrevet Juni 8, 2012 Skrevet Juni 8, 2012 Da tar jeg en tur oppover etter treffet på vikingskipet i morgen. Sender du meg nummeret ditt på pm?
Embret Skrevet Juli 13, 2012 Forfatter Skrevet Juli 13, 2012 Da er godbilen i garasjen igjen for litt pleie. Fant 2 rust hull i gulvet på hver side foran da jeg skulle bytte cluchpumpa i vår. Tenkte jeg skulle få tatt det nå siden jeg skal lakke opp igjen understellet på stolene. Etter jeg skal på treff her på rena den 27. Så skal jeg bestille time på biltilsynet for fjerning av bevaringsverdig og godkjenne senk. Så begynner vel ombygginga til 323.
Embret Skrevet August 12, 2012 Forfatter Skrevet August 12, 2012 Idag bestemte jeg meg for å fikse litt på bruksbilen. Har hatt det i tankene lenge, men satte igang i dag. Synes ikke bilen kledde frontlyktene med blank innmat i, så bestemte meg for å åpne de og lakke innmaten svart. Lest om hvordan det gjøres på nettet, men var ganske nervøs da lyktene ble satt inn i stekeovnen.. Men det funket veldig bra, og jeg fikk lakket delene jeg ville og "bakte" de sammen igjen.. Ble veldig fornøyd med resultatet... Byttet også til sort grill da jeg synes det ble litt penere. Før jeg begynte: Lyktene demontert og klare til steking... Her skal det bakes.... Gikk lett ifra hverandre... Littt varme men... Det ferdige resultatet... Mangler bare en vask i morgen nå så...
Embret Skrevet September 3, 2012 Forfatter Skrevet September 3, 2012 Da blir det tur til BT i morgen for å prøve å godkjenne senking. Også få fjernet bevaringsverdig fra vognkortet. Så da har jeg satt på BBS mahle felger og byttet alle lyktene til orginale.. Ble litt rart å se den sånn synes jeg.. Tok et lite bilde før jeg begynte også... Fått malt garasjen, så nå kan bimmern få litt mer oppmerksomhet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå