bmwm535i Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 den sitter ikke fast i dekselet er bare å dra ut mener jeg. men fra en ting til en annen hva skal du ha for rattlåsen ?du trenger div torx og en flat trekker + hammer og meisel for å demontere.lurer du på hvordan det gjøres så ring meg.
Mpowerman Skrevet August 31, 2010 Forfatter Skrevet August 31, 2010 den sitter ikke fast i dekselet er bare å dra ut mener jeg. men fra en ting til en annen hva skal du ha for rattlåsen ?du trenger div torx og en flat trekker + hammer og meisel for å demontere.lurer du på hvordan det gjøres så ring meg. Vet hvordan jeg demonterer den. Er vel en bolt uten hode blant annet. Trenger du den med en gang? Er ikke begynt å demontere interiøret enda.
TheUltimateDrivingMachine Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Tror du må skru av armlenen, sånn at du får løftet opp "gulvet" inne i armlenen. Og da kommer du til 2 skruer som holder oppbevaringsrommet på plass. Men bare gi meg en pris..
bmwm535i Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 stemmer det for å få ut tenningslåsen må du vri nøkkelen til 1. hakket eller noe. trenger den ikke med en gang men fint om det ikke blir alt for lenge til, da det ser ut som om jeg har stjålet min egen bil nå hehe
sigvald Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Hei har bilen automatisk avblendbare speil? trenger i så fall venstre speilglass.
Mpowerman Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Hei har bilen automatisk avblendbare speil? trenger i så fall venstre speilglass. Det har jeg ikke sjekket. Hvordan ser jeg det? Har ikke hatt det på noen av bilene mine....
sigvald Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Hei har bilen automatisk avblendbare speil? trenger i så fall venstre speilglass. Det har jeg ikke sjekket. Hvordan ser jeg det? Har ikke hatt det på noen av bilene mine.... Dersom bilen har aut. avblendbare speil, har du en svart plastramme rundt selve speilglasset. dersom det ikke er noen slik ramme, er ikke bilen utstyrt med dette..
Brættis Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Har du radiator til 528èn? Hvor mye vil du ev.ha for den?
Saltkjelen Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Har du lokariskjermene til frontfangeren på 540'n og plastdekselet under motoren? hele deler?
Saltkjelen Skrevet September 8, 2010 Skrevet September 8, 2010 Har du lokariskjermene til frontfangeren på 540'n og plastdekselet under motoren? hele deler? ?
Mpowerman Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Har du radiator til 528èn?Hvor mye vil du ev.ha for den? Blir ikke solgt foreløbig...
Mpowerman Skrevet September 9, 2010 Forfatter Skrevet September 9, 2010 Har du lokariskjermene til frontfangeren på 540'n og plastdekselet under motoren? hele deler? ? Er ikke originale m5deler hvis det var det du tenkte på
Saltkjelen Skrevet September 10, 2010 Skrevet September 10, 2010 Tenkte på fremfre delen av innerskjermene (disse kalles lokari). Har du ett bilde av de så jeg får sett om dette er lokariskjermer beregnet for std. fanger eller M-fanger som denne har?
Mpowerman Skrevet September 11, 2010 Forfatter Skrevet September 11, 2010 Er beregnet for std støtfanger.... Koster skjorta for alt som hører til original M-fanger. Har nettopp montert det på 528n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå