zegi Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hei. Har noen spørsmål. Vet jeg er inne på feil side, men men. Jeg vurderer å kjøpe en Renault Laguna. 97 mod. Hvordan fikser jeg rådebank? Jeg har valget enten bytte motor eller ventilene. Enkleste er vel bytte motor, men har ikke no verksted selv til å bytte motor så da lurer jeg på å bytte ventilene. Noen som vet en del om det som kan forklare meg fremgangs måten osv? MvH Kristian. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Hvis du har rådebank så er det ikke ventilene du må bytte. Det er rådene som må byttes. Da må du ut med motoren (må ikke men er MYE enklere). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Trenger heller ikke å bytte rådene, men rådelagrene må skiftes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bcRichard Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Rådelagrene selvfølgelig, en liten glipp fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavco Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 hvis du har kjørt med rådebank lenge så kan du risikere at du må bytte, råder og slipe veiv og dette blir fort dyrt på verksted...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Finn en annen bil hvis du ikke skrur selv. Lønner seg ikke. Hvis du evt kjøper ville jeg bytta hele motoren. Finnes nok av de på skroten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zegi Skrevet August 27, 2010 Forfatter Share Skrevet August 27, 2010 ok. takk for infoen. vil helst fikse å mekke selv før eventuelt bytter motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå