Dirty Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 nja.. Skal du ikke ha rød film forran? Da kunne det (kanskje) blitt litt tøft Men ta en tur i photoshop du Blir nok tøft uansett! er planen det ja med folie hehe Masse planer får m535 motoren idag til e28n så må vel kose litt med den også. banebilen skal jo ikke være ferdig før te sommeren så.
carlhaakon Skrevet September 23, 2010 Skrevet September 23, 2010 Noen gang hatt en bil uten og bytte motor eller ?
Dirty Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Noen gang hatt en bil uten og bytte motor eller ? hmm jo et par men bare hatt de noen dager eller uker
Dirty Skrevet September 23, 2010 Forfatter Skrevet September 23, 2010 Joda er farlig å sitte på GS blir så Frista Kjøpte meg K sport Stol understell K sport Sklimatte Sånn rutenett til vinduet og noen GS klister. Handlet også endel snadder på ebay. guletåkelys,endel motorsport stickers Jaja tusenlappene flyr når man har det gøy
ZhilleN Skrevet September 24, 2010 Skrevet September 24, 2010 hehe ja det er farlig og titte Tror den bilen her, eller vet at dette blir sinnsykt rått har trua på dette her
Dirty Skrevet September 24, 2010 Forfatter Skrevet September 24, 2010 Takk Nå har motoren fått nye rådelager. så ut som veiva var helt ny rådelagerene var heller ikke gamle. men bare bra at vi bytta de skal legge ut noen bilder. så fort jeg skjønner noe av denne herre HTC mobilen
Dirty Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Satt i motoren idag. når jeg gikk under å kikket, så har kassa helt feil vinkel. trodde det gikk ann å bruke m3 5 trinskasse på 3.2l !!
Dirty Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Finner nok ut av noe. er jo flere som bruker 5trins på 3.2l så må vel kappe kassa å bytte vinkel. vis ikke kan jeg nok hente inn vinkelen med å endre litt på motorfestene.
Jørgen-Fastbmw Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Ah den er lei ! kom ikkje 3.2 med 5 trinns då ?
Dirty Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Niks. solgte just 6 trinskassa også skal nok finne ut av noe , må bare høre rundt litt med folk
Dirty Skrevet September 25, 2010 Forfatter Skrevet September 25, 2010 Begynner å lure på det ikke er en m3 gearkass jeg har kjøpt. da denne har 3.2 liter med 5 trinskasse. og står ingenting i prosjekt tråden om at den ikke passet rett på. ser også at han har brukt alle boltene. noe som ikke passet hos meg
Spiritus Sancti Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Hm, merkelig.. Spør M3 Yngve. Mener han vet det. MEN, hva er den røde greia på de nederste bildene? Som står i motorrommet ved motor installasjon..
ZhilleN Skrevet September 25, 2010 Skrevet September 25, 2010 Er ikke det midtstillingsverktøy? Skjønner egentlig ikke hvorfor det ikke passer over hverandre, m3 3.0 kassa skal jo gå rett inn på m3 3.2 motor? Gira har ingenting og si, om det er 5 trinns, eller 6 trinns skal ikke ha noe og si, bare det er m3 deler, skal det passe over hverandre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå