Gå til innhold

Min E46 320 cab (+E36 318 vinter-/bruksbil)

aLan
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg fått byttet ut is'en. Etter mye tid på finn kom jeg over en 2001 320 cab som virket fin. Så etter en telefon, ble det bestillt flybilletter til meg og Mexos og vi satt rettningen Tønsberg. Der traff vi en av våre nye landsmenn, å vi fikk ordnet med papirene og satt fort rettningen Trondheim igjen.

Den har 2,2l med automat, noe som var veldig behagelig på langkjøring. Og med navi var det heller ingen problem å finne fram :D

litt planer framover:

baklykter led

ipod dice

sub

senk

clubsport splitere

speil

første stopp etter overtakelse på en statoil for å kjøpe wipes å tørke av et ratt som hadde blitt behandlet med hårvoks over lang tid :P

003.jpg

liker vindskjermen min :D

005.jpg

ringene var montert fra før. byttet blinklys og xennon look i tåkelys

007.jpg

nye felger kjøpt 235/35-265/30 19

008.jpg

012.jpg

016.jpg

018.jpg

020.jpg

023.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Ble sverige tur på meg og Mexos sist helg. Etter å sett etter hardtop lenge, fant jeg endelig en med svart innertak å shadowline.. i sør sverige. Så tenkte vi skulle være lure å komme oss på svensk side med en gang med et håp om at det skulle gå fortere, men det var nesten like mange 50 soner som 90 og 100 på veien :P

Så kom det opp et problem med navigasjonen

001.jpg

For der fantes ikke sverige :o

Så da måtte vi finne fram noe som kalles kartbok. Kanskje noen har hørt om det :P Å mexos som kartleser synes han da var klar til en lang tur :)

004.jpg

Men svenskene likte ikke at vi brukte veien deres, så måtte betale leie :P

016-1.jpg

017.jpg

Men tilslutt kom vi til Lund, ikke langt fra Malmø, å traff en trivelig svenske med M3'en sin. Så fikk vi satt på taket, og Mexos var stor fornøyd me farge kombinasjonen :P

019-1.jpg

022.jpg

021.jpg

Fant ut på hjem turen at det var mye raskere å kjøre til Oslo så på norsk side opp igjen, sparte vel 20 mil på det :P Men var da en fin tur likevel :)

Så også på turen at Citroën har funnet ut at de lager dårlige biler, og har kastet de på vannet :P

020-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...