aLan Skrevet August 26, 2010 Share Skrevet August 26, 2010 Da har jeg fått byttet ut is'en. Etter mye tid på finn kom jeg over en 2001 320 cab som virket fin. Så etter en telefon, ble det bestillt flybilletter til meg og Mexos og vi satt rettningen Tønsberg. Der traff vi en av våre nye landsmenn, å vi fikk ordnet med papirene og satt fort rettningen Trondheim igjen. Den har 2,2l med automat, noe som var veldig behagelig på langkjøring. Og med navi var det heller ingen problem å finne fram litt planer framover: baklykter led ipod dice sub senk clubsport splitere speil første stopp etter overtakelse på en statoil for å kjøpe wipes å tørke av et ratt som hadde blitt behandlet med hårvoks over lang tid liker vindskjermen min ringene var montert fra før. byttet blinklys og xennon look i tåkelys nye felger kjøpt 235/35-265/30 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Der var tråden på plass ja Gratulerer så mye med ny bil Felgbyttet gjorde underverker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Meget pen cab det der! Tror den hadde sett litt mer aggressiv ut med sorte nyrer og senk foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Sjå der, ja! Gratulerer med kjempeflott bil Som Julian sier, bytte av felger gjorde underverker for utseende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet August 27, 2010 Share Skrevet August 27, 2010 Herlig bil! Virker som du har smaken på stell, men ville lagt til M3(ekte)/ACS-speil på lista de. De org blir for firkanta til linjene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turok Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 utrolig fin bil det der! har selv e46 cab og er meget fornøyd planene høres veldig bra ut ps. etter min mening syns jeg de andre felgene var finere men smaken er jo som baken stå på videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet August 28, 2010 Share Skrevet August 28, 2010 Se der ja...denne bilen har jeg ofte sett, med utenlandsk sjåfør. Alltid ren og pen, strøken bil virker det som! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Lars89: Ja speil ja, glemte å skrive det. Ligger i planene det også Turok: Kan få kjøpe de gamle ;D Dr_s: Stemmer godt det ja. Litt flikking må nok til, men helheten er bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Jeg kommer enda ikke over at forrige eier ikke kunne reg nr'et på bilen. Det er jo så lett Skal bare montere hardtop og senk så er jeg klar for litt bildetaking Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevoo987 Skrevet August 29, 2010 Share Skrevet August 29, 2010 Peen bil! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 29, 2010 Forfatter Share Skrevet August 29, 2010 Jeg kommer enda ikke over at forrige eier ikke kunne reg nr'et på bilen. Det er jo så lett sant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Ble sverige tur på meg og Mexos sist helg. Etter å sett etter hardtop lenge, fant jeg endelig en med svart innertak å shadowline.. i sør sverige. Så tenkte vi skulle være lure å komme oss på svensk side med en gang med et håp om at det skulle gå fortere, men det var nesten like mange 50 soner som 90 og 100 på veien Så kom det opp et problem med navigasjonen For der fantes ikke sverige Så da måtte vi finne fram noe som kalles kartbok. Kanskje noen har hørt om det Å mexos som kartleser synes han da var klar til en lang tur Men svenskene likte ikke at vi brukte veien deres, så måtte betale leie Men tilslutt kom vi til Lund, ikke langt fra Malmø, å traff en trivelig svenske med M3'en sin. Så fikk vi satt på taket, og Mexos var stor fornøyd me farge kombinasjonen Fant ut på hjem turen at det var mye raskere å kjøre til Oslo så på norsk side opp igjen, sparte vel 20 mil på det Men var da en fin tur likevel Så også på turen at Citroën har funnet ut at de lager dårlige biler, og har kastet de på vannet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Egentlig en jævlig stilig kombinasjon med blått og svart... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 mmmm, liker bmwn din aLan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Oktober 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2010 Egentlig en jævlig stilig kombinasjon med blått og svart... ja hadde taket bare vært svart å ikke grønnt mmmm, liker bmwn din aLan takk du! vi får finne fram kamera når sommeren kommer tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå