EspenHamre Skrevet November 4, 2010 Forfatter Share Skrevet November 4, 2010 Har kontakt med en importør angående E92 M3 og E60 M5. Vi får se hvordan prisene blir, og hva jeg kan få for min til våren igjen. Liker best M5en av de to, men M3 blir sikkert billigere, bruker mindre drivstoff og så får en se på forsikringa.. Skal jo ha ny MC til våren også, så er ikke godt og vite hva jeg ender opp med Denne bilen gikk før i Fosnavåg, samme som den gjør nå. Så du har nok sett den i Ålesund ja Kjekk82: Aldri konvertert til/frå nåke, har fortsatt en Audi Kommer nok til å hande både audi og bmw flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Er ikke rart jeg grudde meg til vinterdekk.. Ser jo ut som ett step-hjul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 De vinterdekkene er vel egentlig ikke så smale, det er vel det at sommerdekkene er 285 eller 295. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Råbra bil, så den på Mopedportalen da du kjøpte den Lykke til med salg værtfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Vinterdekka er 235 ja, ser likevell ut som stephjul Blir ikke salg før til sommeren hvertfall, men jeg er MEGET usikker. Har søkt om boligtomt, så det blir nok ikke dyrere bil hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Da har jeg kjøpt meg en Audi S4, så BMWen blir lagt ut for salg i nær framtid. Om noen her inne skulle være interresert er det bare og ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 S4 hva-da? B5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 B8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW-Coupe Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Gratulerer med ny bil Espen! Dumt at du skal kvitte deg med BMW'n da men.... Hørt noe mer angående tomt'a du venter på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 B8 omg! GULL!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Bare skrøner, er en C4 med grom maskinist Skal nedgradere bilparken da jeg skal kjøpe tomt og begynne med deltidstudie i Stavanger. Blir Audi 100, Audi S4, Superjet`n og en ny MC i garasja til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matss Skrevet Januar 9, 2011 Share Skrevet Januar 9, 2011 Bare skrøner, er en C4 med grom maskinist Skal nedgradere bilparken da jeg skal kjøpe tomt og begynne med deltidstudie i Stavanger. Blir Audi 100, Audi S4, Superjet`n og en ny MC i garasja til sommeren Hva skal du med Audi 100 + S4? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Januar 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 9, 2011 Bare skrøner, er en C4 med grom maskinist Skal nedgradere bilparken da jeg skal kjøpe tomt og begynne med deltidstudie i Stavanger. Blir Audi 100, Audi S4, Superjet`n og en ny MC i garasja til sommeren Hva skal du med Audi 100 + S4? Hengerfeste til Jetskia! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Da har jeg laget en liten annonse, venter med å legge den på finn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenHamre Skrevet Januar 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 12, 2011 http://www.tv2underholdning.no/broom/bi ... 85701.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå