marius_m535_90 Skrevet Februar 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2011 hva byr du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raptor91 Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Hei! hvor har du fått tak i den store M/// logoen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 5, 2011 Share Skrevet Mars 5, 2011 Det er en vesentlig forskjell på felgene du har lyst på og de du har bilde av nedenfor. Forskjellen er at de nedenfor er 3-delte skrudde felger med "trappekant" Felgene øverst synes jeg har en litt stiv pris (hvis det er de felgene fra salgsanonnsen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2011 det er jeg fult klar over men det er noen bbs felger som jeg skal selge. og dem andre er til salgs i berlin i tyskland har lyst på hartge felger om det trappekant eller ikke hehe! dem er like som det første bildet jeg skal ha uten trippel kant. spesial bestilt m-merke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Mars 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2011 blir bytta;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Share Skrevet April 6, 2012 da var toppdeksel av inspeksjon av olje stråmmer og andre ting. fikk noen deler fra tyskland alpina innsug og dyser 2,8 ble litt friskere:P av det demontert front og hel masse mer:) litt oppussing av bbs felger. 8 stempla k-sport bremser blir det å bilen ser ikke ut etter jeg fikk kjøpt den tilbake og interiøret må ha mange timer med ny lakk og sparkel:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå