Gjest Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 delen som blir montert på bildene kommer fra meg som del av en tuning pakke jeg tilbyr kommer for salg i større skala (sammen med tuning) neste år.
Gjest Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 nja..ikke for min del. har skrevet i diesel tråden min at det nok kommer mot sommeren 2011 men ja, korreksjon mottat
jacobsen91 Skrevet November 28, 2010 Forfatter Skrevet November 28, 2010 laste det opp her da ble fet lyd i denne, om noen lurer så er dette et litt spesielt tilfelle da det var uoriginalt "effektanlegg" eller noe sånt på denne fra før av. Skal se om jeg får lagd en liten filmsnutt i morgen Ja er uorginalt på den, men mulig jeg setter på Eisenmann til sommern
jacobsen91 Skrevet Januar 17, 2011 Forfatter Skrevet Januar 17, 2011 Lenge siden jeg har oppdatert her nå. Er ikke så mye oppgraderinger på bilen for tiden, bare veldig mye vasking! Men her om dagen bestilte jeg nytt effektanlegg, og det ble så klart Eisenmann! Dette ble bestilt fra schmiedmann . Var veldig i tvil om jeg skulle velge 70mm eller 83 mm, men endte til slutt opp med 70mm. Gleder meg som en unge, og tror det vil bli ganske gromt Ellers så er planene til våren og få en full detailing av bilen, sote vinduene foran(bare noen få prosent). Hvis noen har forslag til andre planer/gadgets, så er det bare å hyle ut
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Veldig pen bil! Litt mer senking utover standard M-tech og kanskje en bakrutespoiler fra f.eks AC Schnitzer tror jeg ville blitt pent.
jacobsen91 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Veldig pen bil!Litt mer senking utover standard M-tech og kanskje en bakrutespoiler fra f.eks AC Schnitzer tror jeg ville blitt pent. Takk skal du ha ja, har lyst til og få den litt lavere, men syns m-fjærene fungerer veldig bra! Men kan vel kanskje sette på senkeskåler foran.
spruddel Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Møtte deg i Solheimsveien idag ca. 15.30. Satt forsåvidt på med en Audi, så du registrerte vel ikke at jeg ga deg tommel opp.. Deilig bil da Faktisk overraskende mye lyd i den
jacobsen91 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Møtte deg i Solheimsveien idag ca. 15.30. Satt forsåvidt på med en Audi, så du registrerte vel ikke at jeg ga deg tommel opp.. Deilig bil da Faktisk overraskende mye lyd i den Det kan nok stemme ja! Men jeg kan ikke huske jeg så en Audi.. Hyggelig at du liker bilen Og ja, jeg er veldig overrasket selv over lyden jeg har fått ut av denne bilen, jeg trodde aldri at jeg ville få en så grom lyd Får prøve å slå av en prat en dag, så kan du få ta en nærmere titt på bilen
FredrikE24 Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Meget fin bil og hvertfall førstebil Gøy å se at andre på min alder også velger å bruke alle penga sine på ordentlige biler istedenfor bare gamle slitne vrak. Aldri sett denne bilen på Lørenskog og har jo jobbet der snart 1 år nå Får holde utkikk etter denne Bilen min ekke vrak! ^^ Dette har noe med interesser å gjøre, ekke veldig interisert i nyere BMWer, jeg liker de gode gamle, cruise rundt i en klassiker og holde den i orden
koll Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Veldig flott bil, med en kjempe farge! Sleng ut et lydklipp da vel
spruddel Skrevet Januar 18, 2011 Skrevet Januar 18, 2011 Meget fin bil og hvertfall førstebil Gøy å se at andre på min alder også velger å bruke alle penga sine på ordentlige biler istedenfor bare gamle slitne vrak. Aldri sett denne bilen på Lørenskog og har jo jobbet der snart 1 år nå Får holde utkikk etter denne Bilen min ekke vrak! ^^ Dette har noe med interesser å gjøre, ekke veldig interisert i nyere BMWer, jeg liker de gode gamle, cruise rundt i en klassiker og holde den i orden Var nok ikke deg jeg tenkte på Fredrik Din er jo ikke vrak. Er vel ikke så mange jeg kjenner som kjører vrak, iogmed at de fleste er interessert i bil Var mer generelt.
jacobsen91 Skrevet Januar 18, 2011 Forfatter Skrevet Januar 18, 2011 Veldig flott bil, med en kjempe farge! Sleng ut et lydklipp da vel Takk takk Ja, lydklipp kommer. Men blir ikke så bra kvalitet med Iphone, så må se om jeg får lånt et ordentlig videokamera av noen
M-Tech Skrevet Januar 19, 2011 Skrevet Januar 19, 2011 Virkelig flott E39 du har der! Veldig godt utstyrt er den også. Må si jeg ble missunnelig på både interiøret og fargen på bilen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå