Gå til innhold

Min bil, E39 2001 530dA M-sport Individual- SOLGT!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har her bilder under montering av mine us blinkers sammen ae, må si jeg ikke synes det er spessielt "rot". Syns det er meget pent og særegent, da det so far ikke er veldig mange som har slikt oppsett.

Mobilbilder vel og merke, så kvaliteten er fraværende:

s861aicsvgef00incdtq.jpg

n5nx3wpnfw7t7njrpmr9.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Det som ble gjort i Tyskland, kommer det bilder av når det er ferdig :D Men det klør i fingra med og oppgradere bilen, så jeg var innom GS bildeler i oslo idag og hente meg noen nye vinterfelger! Kanskje litt tidlig ute, men klarte ikke la være og kjøpe de siden prisen var så latterlig :lol: Og nå blir det ikke så ille og bytte til vinterfelga lenger, syns det er trist og gå ned til 17, så jeg endte opp med og kjøpe 8,5*19! Hva tror folket om dette? Kom gjerne med forslag til gode vinterdekk :D NB!! Mine gamle vinterdekk skal selges! Orginale style 66! Kontakt meg på PM ved interesse :)

5huizpz130fysejx55vr.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøpte de ja? vurderte det selv, men er ikke så keen på å kjøre bilen min til vintern :/ men er usikker på hva jeg skal gjøre, er også keen på å selge og kjøpe meg en sliten 520 som har gått langt, og bygge om komplett til m5... eller kjøpe ferdig ombygd da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kjøpte de ja? vurderte det selv, men er ikke så keen på å kjøre bilen min til vintern :/ men er usikker på hva jeg skal gjøre, er også keen på å selge og kjøpe meg en sliten 520 som har gått langt, og bygge om komplett til m5... eller kjøpe ferdig ombygd da :P

Er det ikke en sliten gammel 520 du har da? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...