Tzunami Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Absolutt greit at alle ikke har likt! e39 var bilen som introduserte AE så det er klart de skal lyse som de fine som de er! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Har her bilder under montering av mine us blinkers sammen ae, må si jeg ikke synes det er spessielt "rot". Syns det er meget pent og særegent, da det so far ikke er veldig mange som har slikt oppsett. Mobilbilder vel og merke, så kvaliteten er fraværende: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ubersimen Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Herregud, blir aldri lei av å se fronten på en E39 med M fanger og m speil... syyykt pen bil =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Tror jeg skal få moddet lyktene mine slik som på det siste bildet...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Har dere vært med i filmen Cars? visste jeg ikke? Blææ... Nå skal alle ha us-blink på e39'ne sine:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet August 19, 2011 Share Skrevet August 19, 2011 Jeg styrer godt unna for å si det slik !! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Tror jeg kjørte bak deg på strømmen idag, meget fin bil. Konge farge! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet September 2, 2011 Share Skrevet September 2, 2011 Noen oppdatering om de "hemmelige" planene for hva dere skal/skulle i tyskland? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Det som ble gjort i Tyskland, kommer det bilder av når det er ferdig Men det klør i fingra med og oppgradere bilen, så jeg var innom GS bildeler i oslo idag og hente meg noen nye vinterfelger! Kanskje litt tidlig ute, men klarte ikke la være og kjøpe de siden prisen var så latterlig Og nå blir det ikke så ille og bytte til vinterfelga lenger, syns det er trist og gå ned til 17, så jeg endte opp med og kjøpe 8,5*19! Hva tror folket om dette? Kom gjerne med forslag til gode vinterdekk NB!! Mine gamle vinterdekk skal selges! Orginale style 66! Kontakt meg på PM ved interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 8, 2011 Forfatter Share Skrevet September 8, 2011 Tror jeg kjørte bak deg på strømmen idag, meget fin bil. Konge farge! Takk Ja, fargen er helt fantastisk! Det er godt mulig, bor rett ved strømmen! Men kan ikke huske og ha sett deg, du får blinke neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan magnus Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Tror jeg kjørte bak deg på strømmen idag, meget fin bil. Konge farge! Takk Ja, fargen er helt fantastisk! Det er godt mulig, bor rett ved strømmen! Men kan ikke huske og ha sett deg, du får blinke neste gang! Jeg kjørte firmabil så det er ikke så rart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Du kjøpte de ja? vurderte det selv, men er ikke så keen på å kjøre bilen min til vintern :/ men er usikker på hva jeg skal gjøre, er også keen på å selge og kjøpe meg en sliten 520 som har gått langt, og bygge om komplett til m5... eller kjøpe ferdig ombygd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Du kjøpte de ja? vurderte det selv, men er ikke sÃ¥ keen pÃ¥ Ã¥ kjøre bilen min til vintern :/ men er usikker pÃ¥ hva jeg skal gjøre, er ogsÃ¥ keen pÃ¥ Ã¥ selge og kjøpe meg en sliten 520 som har gÃ¥tt langt, og bygge om komplett til m5... eller kjøpe ferdig ombygd da Er det ikke en sliten gammel 520 du har da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet September 8, 2011 Share Skrevet September 8, 2011 Haha er nok verken sliten gammel eller 520 gitt okey da, riktig på en av de iallefall, gammel men ingen som ser at den er fra 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå