Gå til innhold

Min bil, E39 2001 530dA M-sport Individual- SOLGT!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, vet ikke hvordan jeg koder, men har sett sånn US-blinkmoduler bare :)

Hvis du har diagnoseutsyr og NSCexpert program, så kan du kode bilen.

Les LCM modul, forandrer og koder igjen LCM.

BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK

nicht_aktiv

Forandrer til

BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK

aktiv

Dette er lys styrker

BLK_DIMMUNGS_OPT_1

nicht_aktiv

Forandrer

BLK_DIMMUNGS_OPT_1

aktiv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vet ikke hvordan jeg koder, men har sett sånn US-blinkmoduler bare :)

Hvis du har diagnoseutsyr og NSCexpert program, så kan du kode bilen.

Les LCM modul, forandrer og koder igjen LCM.

BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK

nicht_aktiv

Forandrer til

BLK_V_GED_ALS_SIDEMARK

aktiv

Dette er lys styrker

BLK_DIMMUNGS_OPT_1

nicht_aktiv

Forandrer

BLK_DIMMUNGS_OPT_1

aktiv

Nei, har ikke det :( Men regner med du har det siden du har koda om dine? skulle bodd nærmere stavanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike enkelt dette da å tøft og... di va så pokkers redde for noen andre sko gjøre dette her.... prøvte å lufte om noen viste hva som måtte til... va rimeligt bestemt allrede nå eg kjøpte bilen at der sko det ver lys...defor eg beholdte gamle lyktene.. kan en rett å slett dimme 21w pæra i us modus.. er det kun på nyere E39? elle går det på disse 97/98mod ? har laga det slik eg har det. men ble litt nysjerrig..øvegjidde på tuzami at an har gjidd opp at folk hermer?(itteligner) har faktiskt vert orange parklys på us biler fra før du blei født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

steike enkelt dette da... di va så pokkers redde for noen andre sko gjøre dette her. så eg va fortidlig å fikse det på min bil skulle sitt dette før... prøvte å lufte om noen viste hva som måtte til... va rimeligt bestemt allrede nå eg kjøpte bilen at der sko det ver lys...defor eg beholdte gamle lyktene.. kan en rett å slett dimme 21w pæra i us modus.. er det kun på nyere E39? elle går det på disse 97/98mod ? har lage det slik eg har det men ble litt nysjerrig.. at andre har det runt om i lande bryr eg meg mitt i brun aua om.... fint få som har det her i rogaland :) det så e greit med slike sider få tips på kos en evt ska få av dørsider elle liknende. ble kult men øve gjidde på tuzami at an har gjidd opp at folk hermer har faktiskt vert orange parklys på us biler fra før du blei født :)

En enkel måte å sjekke det på er å koble ut den us-blinken du allerede har, slik at ting går tilbake til normalt. Deretter drar du bare ut pæra/sokkelen til parklyset, dersom blinklyset automatisk blir parklys så er bilen kompatibel for denne "dimmingen" ;) Dersom dette ikke er tilfelle så finnes det en modul fra autolights som gjør akkurat den nevnte jobben (dette er den løsningen jeg bruker).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hva du skriver skeie, er faktisk regel om å skrive på bokmål(men skal ikke være pirkete:p ) for all del folk skal få lov til å ha us-blinkers uten at jeg kan nekte dem det, og ja det var lenge før jeg ble født også, men etter at jeg fikk det på min bil, så har det blitt mange som skal ha det på sine også(sier ikke at jeg spredde det, er godt mulig det er tilfeldig at det skjedde samtidig som jeg fikk det) synes bare det er synd om det skal bli like vanlig som m-fangere, da er det liksom ingen måte å skille seg ut på lenger! Hvis du skjønner hva jeg mener;) er jo det jeg er ute etter på bilen min, å skille meg ut i mengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tar feil der Tzunami, for det er ikke bare bokmål som er morsmål i Norge. Vi har også nynorsk og samisk.

Skjønner hva du mener, men ingen kan si noe på de som skriver på nynorsk her på forumet.

2. Skriv skikkelig norsk - Alle kommer ikke fra det stedet du kommer fra, så ikke alle skjønner dialekta di eller SMS-språket ditt. Prøv derfor å skrive korrekt norsk. Om det er bokmål eller nynorsk er helt urelevant. Vi har nok alle forståelse for at folk kan ha dysleksi eller av andre grunner ikke kan perfekt norsk, men skriv så godt bokmål eller nynorsk som du kan - det er godt nok for oss!

(er klar over at skeie har skrevet på dialekt. Jeg selv har ingen problemer med å fårstå)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har såklart helt rett RSb så beklager det;) har bare lest mange poster i det siste som ikke er helt i henhold til reglementet (mer eller mindre utydelige for min del iallefall), så det kokte over til slutt:p

Men nå har det vært nok offtopic her:p

Mats, hvordan er hjula å kjøre på? Behagelig med 19" vinter? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har såklart helt rett RSb så beklager det;) har bare lest mange poster i det siste som ikke er helt i henhold til reglementet (mer eller mindre utydelige for min del iallefall), så det kokte over til slutt:p

Men nå har det vært nok offtopic her:p

Mats, hvordan er hjula å kjøre på? Behagelig med 19" vinter? :P

Haha samme for meg om folk skriver på bokmål eller nynorsk eller dialekt :) Så lenge det ikke er sånn kebab norsk!

Foreløpig så er det helt fantastisk og kjøre med, har foreløpig ikke hatt noe problem med og komme meg fram, men det skal ikke akkurat veldig mye til for at rumpa sklir ut :lol: men blir nok noen turer til Trysil i vinter, da får jeg testa den litt bedre :) Har nok endel og si på hva slags dekk man kjøper, så veldig glad jeg ikke kjøpte noe jalla billig dekk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...