Gå til innhold

Min bil, E39 2001 530dA M-sport Individual- SOLGT!!

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 372
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Meget fin bil du har skaffet deg, liker fargen særs godt. Hva med hvite lys i lyktene?

Gratulere med flott bil!

Tusen takk:) Ja liker fargen veldig godt selv, har veldig sansen for blå bil!

Har tenkt på xenon i grøftelysene, men vet ikke ennå, har endel andre planer jeg vil gjøre først :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig fikk jeg lappen! utrolig deilig og endelig kunne kjøre bilen!:) Fikk også en pakke her om dagen, denne gang fra scheidmann. KN filter, noe jeg ble veldig fornøyd med:) Lyden ble veldig grom med dette, så anbefales for andre som også har 530d eller lignende:) Her er noen bilder fra de siste dager, litt vasking og diverse :)

7dmhowpz0uvbcmgsv9cz.jpg

0tbrrr91tjcrprgwc1hl.jpg

1anva4o7b7zukop04o7p.jpg

0lp3l4j4vhdkoqulslcu.jpg

a5rb7jac7d5xbxbjapfn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Endelig fikk jeg bilen tilbake igjen! Den har stått stille i over en uke hos BMW, ville ikke kjøre rundt i den når jeg visste at det var noe galt. Og det var en mattepumpe som var ødelagt, måtte ta det hos BMW, siden var ikke ledig noen andre steder, så ble litt ekstra dyrt, men da ble det gjort ordentlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil, kan tenke meg det var deilig å få bilen i orden igjen! Jeg må spørre, hva er relasjonen mellom deg og saltkjelen her på forumet, den andre E39 på bilde likner faretruende mye på den bilen.. kan du være sønnen kanskje? hehe.. jeg kan ta feil, men må jo spørre for å få svar :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal dere ha alle sammen:D Hyggelig å høre at dere liker bilen. Ja den er kanksje litt høy, den er jo orginal senka fra BMW, så vi får se til våren om jeg skal senke den mer, siden da blir det enten 19 eller 20"!

Hehe nei Saltkjelen er bestekompisen min, og vi bor rett ved hverandre:D

Ja er kanskje ikke så vanlig som førstebil, men ikke misforstå, jeg betaler alt selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. så feil kan man ta! :P Men hadde rett om at det var hans bil sammen med din på bildene, klapp på skulderen for det :D hehe..! Synes høyden er fin jeg, hvorfor skifte ut et understell som fungerer så godt fra før? Det er tanken min hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehe.. så feil kan man ta! :P Men hadde rett om at det var hans bil sammen med din på bildene, klapp på skulderen for det :D hehe..! Synes høyden er fin jeg, hvorfor skifte ut et understell som fungerer så godt fra før? Det er tanken min hvertfall..

hehe jaja :D Ja jeg syns også høyden er fin, og det er jo et veldig bra understell, vi har jo tross alt en hard vinter, og til våren så kommer det en leppe under fangern også, og den bygger jo litt ned, så får se hvordan det blir da:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...