Adelsten Skrevet September 27, 2010 Share Skrevet September 27, 2010 Meget fin bil du har skaffet deg, liker fargen særs godt. Hva med hvite lys i lyktene? Gratulere med flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Meget fin bil du har skaffet deg, liker fargen særs godt. Hva med hvite lys i lyktene? Gratulere med flott bil! Tusen takk:) Ja liker fargen veldig godt selv, har veldig sansen for blå bil! Har tenkt på xenon i grøftelysene, men vet ikke ennå, har endel andre planer jeg vil gjøre først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Endelig fikk jeg lappen! utrolig deilig og endelig kunne kjøre bilen! Fikk også en pakke her om dagen, denne gang fra scheidmann. KN filter, noe jeg ble veldig fornøyd med:) Lyden ble veldig grom med dette, så anbefales for andre som også har 530d eller lignende:) Her er noen bilder fra de siste dager, litt vasking og diverse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Adelsten Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Utrulig nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Utrulig nydelig bil.. Tusen takk:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2010 Endelig fikk jeg bilen tilbake igjen! Den har stått stille i over en uke hos BMW, ville ikke kjøre rundt i den når jeg visste at det var noe galt. Og det var en mattepumpe som var ødelagt, måtte ta det hos BMW, siden var ikke ledig noen andre steder, så ble litt ekstra dyrt, men da ble det gjort ordentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 Rå den bilen din! Men kor mykje du ha senka den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 22, 2010 Share Skrevet Oktober 22, 2010 meget fin, men skulle vært lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Nydelig bil, kan tenke meg det var deilig å få bilen i orden igjen! Jeg må spørre, hva er relasjonen mellom deg og saltkjelen her på forumet, den andre E39 på bilde likner faretruende mye på den bilen.. kan du være sønnen kanskje? hehe.. jeg kan ta feil, men må jo spørre for å få svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Så bra du har fått den på veien igjen Utrolig flott førstebil detta, kan ikke sammenlignes med den gamle opel ascona'n jeg rutta rundt i som 18 åring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Takk skal dere ha alle sammen:D Hyggelig å høre at dere liker bilen. Ja den er kanksje litt høy, den er jo orginal senka fra BMW, så vi får se til våren om jeg skal senke den mer, siden da blir det enten 19 eller 20"! Hehe nei Saltkjelen er bestekompisen min, og vi bor rett ved hverandre:D Ja er kanskje ikke så vanlig som førstebil, men ikke misforstå, jeg betaler alt selv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hehehe.. så feil kan man ta! Men hadde rett om at det var hans bil sammen med din på bildene, klapp på skulderen for det hehe..! Synes høyden er fin jeg, hvorfor skifte ut et understell som fungerer så godt fra før? Det er tanken min hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hehehe.. så feil kan man ta! Men hadde rett om at det var hans bil sammen med din på bildene, klapp på skulderen for det hehe..! Synes høyden er fin jeg, hvorfor skifte ut et understell som fungerer så godt fra før? Det er tanken min hvertfall.. hehe jaja Ja jeg syns også høyden er fin, og det er jo et veldig bra understell, vi har jo tross alt en hard vinter, og til våren så kommer det en leppe under fangern også, og den bygger jo litt ned, så får se hvordan det blir da:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Pen og velholdt bil, med riktige fargekombinasjoner! Shotgun på å kjøpe denne bilen om 1,5 år (les: etter studiene)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå