jacobsen91 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 Sommerfelgene mine ble sjelt her om dagen, utrolig kjedelig! Så driver og ser etter nye sommerfelger, denne gangen har jeg lyst på kantfelger! Kom gjerne med tips til nye felger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 viewtopic.php?f=18&t=201196 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 2, 2012 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=18&t=201196 Sett de ligge ute en stund, men er ikke interessert i de dessverre! Lykke til videre med salget! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Februar 2, 2012 Share Skrevet Februar 2, 2012 Jo takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Jeg krysser fingrene for at du handler felger snart Jacobsen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 20, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2012 Jeg krysser fingrene for at du handler felger snart Jacobsen! Det gjør jeg også! Etter at du redigerte de felgene jeg ville ha på bilen, så fikk jeg enda mer lyst på de! Så skal dra og se på de felgene til helga, så får vi se hva jeg ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Knall! blir tøft det altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spruddel Skrevet Februar 20, 2012 Share Skrevet Februar 20, 2012 Håper også du kjøper dem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Er på felgjakt om dagen, og er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe, men bestemt meg for at jeg vil ha kantfelger denne gangen! Tror de felgene her kan bli veldig gromme, med 10,5 20 bak Kom gjerne med meninger og forslag til andre felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ajern Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Så fete ut de Men min mening er at 20" bli for stort på E39 men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 ble ned stemmet eg og med 20" å endte på 17" haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 Kommer litt an på hvilke felger det er snakk i.. Jeg har LM kopier i 19" og angrer som faen på at jeg ikke kjøpte 20" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 Så fete ut de Men min mening er at 20" bli for stort på E39 men... Kanskje litt stort ja, men vi får se ble ned stemmet eg og med 20" å endte på 17" haha Haha jeg kunne aldri kjøpt med 17 på sommern, når jeg kjører med 19 på vintern Kommer litt an på hvilke felger det er snakk i..Jeg har LM kopier i 19" og angrer som faen på at jeg ikke kjøpte 20" Sett på LM i 20 også, tror det kunne blitt ganske gromt også, men vi får se hva jeg ender opp med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet Februar 23, 2012 Share Skrevet Februar 23, 2012 holder en knapp på larzon i 20 eg.. men siden eg priorterte lakking nå så tror eg felgene får vente nei klem på 20 du så får eg se kos det tar seg ud.. alle sier det ser for stort ud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jacobsen91 Skrevet Februar 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2012 holder en knapp på larzon i 20 eg.. men siden eg priorterte lakking nå så tror eg felgene får vente nei klem på 20 du så får eg se kos det tar seg ud.. alle sier det ser for stort ud Om det blir 20 eller 19 vet jeg ikke ennå, men de MK motortsport får du kun i 20. Men kan hende at 20 blir litt stort ja, men føler at jeg nesten må ha større på sommern enn på vintern Tror 20 LM hadde blitt ganske gromt også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå