Gå til innhold

Min andre bil! 323i 2.5L 99 mod :)

Kevoo987
 Share

Anbefalte innlegg

Se her ja! Velkommen til forumet, ble bedre å lage egen tråd vel ;) hehe..

Er fler på forumet med M3! "M3 Yngve" på forumet skal selge en meget pen ombygget M3 sedan, den er noe å vurdere om du vil ha M3, den er også hvit som din :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! Velkommen til forumet, ble bedre å lage egen tråd vel ;) hehe..

Er fler på forumet med M3! "M3 Yngve" på forumet skal selge en meget pen ombygget M3 sedan, den er noe å vurdere om du vil ha M3, den er også hvit som din :)

hehe ja fant ut at det var det de fleste hadde gjort :) Har en del kamerater jeg skal få med inn her gitt! Herlig side :)

Vel jeg får jobb bil nå så ga jo litt for denne, vurderer nok å selge den om ikke så altfor lenge, selv om den går mer enn godt nok nå

så trenger jeg den ikke regner jeg med nå som jeg endelig har fått en fra jobben..

Drømmen er en m3! vært å sett på en 2007 v8'eren men blir for dyrt om man skal ha skilter på den, endte opp på 1mill og 49 så

blir nok en litt mindre utgave =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig sedan med herlige farger, alpine white? Har du interiørbilder?

Eneste jeg selv kanskje ville endret er baklyktene til facelift sedan lykter, eller mørk sotede facelift/m3 LED til sedan. Ikke at det er noe galt med dine (mulig bildene lyver litt til meg;p), hadde bare blitt cleanere i mine øyne. Tror også CSL bakluke hadde gjort seg på denne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig sedan med herlige farger, alpine white? Har du interiørbilder?

Eneste jeg selv kanskje ville endret er baklyktene til facelift sedan lykter, eller mørk sotede facelift/m3 LED til sedan. Ikke at det er noe galt med dine, hadde bare blitt cleanere i mine øyne. Tror også CSL bakluke hadde gjort seg på denne :)

hehe tusen takk for hyggelig kommentar :) Vel syns de er gromme med tanke på taket :) Er gromt når man bremser altså bremselyset blir litt mer mørkt enn rødt.. Ja CSL m3 er en drøm jeg må realisere om noen år! Selv syns jeg E46 er nydelig karosseri.. Skal sjekke din nå hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :D bra å se litt mere e46 her inne. er litt for mange e36'r ute å går.

digger det sorte taket og dobble eksosen, lurer på hvordan min hadde blitt med hvit tak :P

Det eneste jeg ville "endret" på, må vell være å få på en leppe på fronten, evt splitter. men sånn ellers er den perfekt i mine øyne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil :D bra å se litt mere e46 her inne. er litt for mange e36'r ute å går.

digger det sorte taket og dobble eksosen, lurer på hvordan min hadde blitt med hvit tak :P

Det eneste jeg ville "endret" på, må vell være å få på en leppe på fronten, evt splitter. men sånn ellers er den perfekt i mine øyne :)

Sant som du sier, har egentlig ikke tenkt så mye på leppe foran, evt på hver siden i chrom eller helt black hadde jo gjort seg! :)

Det skal jeg se hvordan blir! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stilig bil! Du som har bygd?

Eneste jeg ville gjort annerledes er andre blink foran :wink:

Jepp.. alt sammen er fra GS bildeler... NEste nå blir nok å bytte motor, selge eller bytte mot noe enda grommere.. vurderer alt! Nå

som jeg har fått jobb bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...