bmwe_e36 Skrevet November 1, 2010 Forfatter Skrevet November 1, 2010 Da er bredinga i gang. golf hjulbuene paser bra egentlig. har fått kommet godt i gang med ene sida. så i morgen satser je på og få tatt andre sida. leger med noen bilder i dag oxo. litt dårlige pga mobilkamera, men får duge i dag
bmwkizn Skrevet November 1, 2010 Skrevet November 1, 2010 Har hørt mye snakk om Golfhjulbuer på BMW, men ikke sett det før nå. Ser ut som det blir knallbra det der Blir morro å se etter lakk
bmwe_e36 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 der var den andre hjulbua på plass må bare lage inerskjermer og punkte hjulbuene 100% ferdig og slipe litt nå ikke verst med bilder 2 dager på rad
Superbeetle Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Tøft med bredding i stål! Ser ut som den blir en hel del breiere også! men litt dumt at buen ikke følger den orginale ned mot døren, ser litt rart ut.. mulig det ser bedre ut i virkeligheten..
bmwe_e36 Skrevet November 2, 2010 Forfatter Skrevet November 2, 2010 det ser bedre ut i virkligheten.. men sjønner hva du mener. får se om je kansje får gjort det bedre er jo stål og det er jo så fint å modifisere
sladjan Skrevet November 2, 2010 Skrevet November 2, 2010 Kul prosjekt du har på gang her! Blir kult med den breddinga der
bmwe_e36 Skrevet Desember 7, 2010 Forfatter Skrevet Desember 7, 2010 tenkte je skulle dra fram prosjekte igjen i morra:) og fortsette på bredinga bak. har en liten plan for og få en fin ned gang fra hjulbua . har hatt girkasse bytte på hværdagsbilen. og div annet i det siste så har ikke hat tid tel prosjektet. men får komme igang igjen nå vel
babjorn Skrevet Desember 7, 2010 Skrevet Desember 7, 2010 Brukte selv rieger infinety skjerm breddere som ble modifisert så det skulle passe formen på bilen.Har ikke sett bilder å jobben av golf skjermer,dette blir tøft å se hvordan det blir,stå på
bmwe_e36 Skrevet Desember 9, 2010 Forfatter Skrevet Desember 9, 2010 Nå har jeg funnet ut hva jeg gjør for og få det bra. tror jeg da, får ikke testet ut det nå pga av at je er syk. men det jeg har tenkt til er å endre litt vinkel på hjulbua, så den blir ligende nærmere døra. tror hværtfal det er det som skal til. plus en bedre og jevnere nedgang fra hjulbua, mot kanal. har vært ute og sett og grublet ornetlig i dag
Kobar Skrevet Desember 12, 2010 Skrevet Desember 12, 2010 Hvor kjøpte du disse buene? har du kappet bort mye stål av dem?
bmwe_e36 Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Skrevet Desember 16, 2010 har kapet rraltivt mye av dem ja, er golf 1 hjulbuer.
Mexos Skrevet Desember 16, 2010 Skrevet Desember 16, 2010 Tror dette blir gromt med noen fete hjul på
bmwe_e36 Skrevet Desember 19, 2010 Forfatter Skrevet Desember 19, 2010 vart ikke helt fornøyd med hjulbua uansett ossen jeg prøvde. så vart skje golf hjulbuene. så har greid å få satt på orginale hjulbuer igjen. planen er å heller valse dem litt.
Mexos Skrevet Desember 19, 2010 Skrevet Desember 19, 2010 er det en grei jobb å bytte byene dersom en har sveiset litt før? Jeg vurderer å bytte på min E36, da rusten har tatt overhånd der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå