Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da er bredinga i gang. golf hjulbuene paser bra egentlig. har fått kommet godt i gang med ene sida. så i morgen satser je på og få tatt andre sida. leger med noen bilder i dag oxo. litt dårlige pga mobilkamera, men får duge i dag ;)

IMG_0114.jpg

IMG_0107.jpg

IMG_0105.jpg

IMG_0104.jpg

• Svar 173
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Har hørt mye snakk om Golfhjulbuer på BMW, men ikke sett det før nå. Ser ut som det blir knallbra det der :) Blir morro å se etter lakk :)

Skrevet

Tøft med bredding i stål! Ser ut som den blir en hel del breiere også! men litt dumt at buen ikke følger den orginale ned mot døren, ser litt rart ut.. mulig det ser bedre ut i virkeligheten..

• 1 month later...
Skrevet

tenkte je skulle dra fram prosjekte igjen i morra:) og fortsette på bredinga bak. har en liten plan for og få en fin ned gang fra hjulbua . har hatt girkasse bytte på hværdagsbilen. og div annet i det siste så har ikke hat tid tel prosjektet. men får komme igang igjen nå vel ;)

Skrevet

Brukte selv rieger infinety skjerm breddere som ble modifisert så det skulle passe formen på bilen.Har ikke sett bilder å jobben av golf skjermer,dette blir tøft å se hvordan det blir,stå på :)

Skrevet

Nå har jeg funnet ut hva jeg gjør for og få det bra. tror jeg da, får ikke testet ut det nå pga av at je er syk. men det jeg har tenkt til er å endre litt vinkel på hjulbua, så den blir ligende nærmere døra. tror hværtfal det er det som skal til. plus en bedre og jevnere nedgang fra hjulbua, mot kanal. har vært ute og sett og grublet ornetlig i dag ;)

Skrevet

vart ikke helt fornøyd med hjulbua uansett ossen jeg prøvde. så vart skje golf hjulbuene. så har greid å få satt på orginale hjulbuer igjen. planen er å heller valse dem litt.

bmw019.jpg

bmw021.jpg

bmw013.jpg

Skrevet

er det en grei jobb å bytte byene dersom en har sveiset litt før? Jeg vurderer å bytte på min E36, da rusten har tatt overhånd der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...