aplet86 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Synes du i det minste skal gi oss en liten teaser hehe, den har ca 56hk mer enn deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Hehe, Starter modellbetegnelsen med det samme som fornavnet mitt også eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Hehe, Starter modellbetegnelsen med det samme som fornavnet mitt også eller? Får se da vettø : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddne Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 Flott. Du fikser snart? Eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Flott.Du fikser snart? Eller? Done Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Nedsatt pris på bilen ved hurtig avgjørelse, 99000,-! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet Januar 19, 2011 Share Skrevet Januar 19, 2011 Har det blitt noe bilbytte på deg ennå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 20, 2011 Share Skrevet Januar 20, 2011 Har du en salgs tråd eller bare slenge ut spørsmål her? Edit: Må innrømma at eg har hatt sansen for denna bilen sida første gang eg såg den her inne! Sinnsykt pen og gjennomført! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Har du en salgs tråd eller bare slenge ut spørsmål her?Edit: Må innrømma at eg har hatt sansen for denna bilen sida første gang eg såg den her inne! Sinnsykt pen og gjennomført! Send meg bare en mel om du lurer på noe du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2011 Har det blitt noe bilbytte på deg ennå da? Nope, monteret M-tech bakfanger og effektanlegg neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 22, 2011 Share Skrevet Januar 22, 2011 Stå på Mattis ! Behold den istede, kommer bare til å angre når du har solgt den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2011 Jaa veit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
burnout18 Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Jaa veit Fått på bakfangern og eksosen? Skule blitt med på hafjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Nei tenkte jeg skulle gjøre det neste helg, men nå er det plutselig veldig mange interisserte, så ser ut som om den går til helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Januar 23, 2011 Share Skrevet Januar 23, 2011 Hva er det som følger med bilen ved kjøp? Navi, bakpotte, alu lister inni og M5 bakfanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå