aplet86 Skrevet Januar 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2011 Du har PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 29, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 29, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Da er bilen solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Får vel bare si gratulerer og kondolerer Hva har du planer om nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Allerede henta meg ny.. 99mod 528iat med ALT utstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Januar 31, 2011 Share Skrevet Januar 31, 2011 Ny tråd om den kommer vel om ikke lenge da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Januar 31, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2011 Japp,må få tatt no bilder bare =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 var det den sølvgrå touringen som ligger/lå på finn? med navi osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Jepp! Her har dere noe bilder, samt litt av utstyret. Bilen er en 99 mod 528iat. *Automat *Comfort seter i sort skinn(elektriske) *El.Ratt *Navi *Stor kjørecomp. *M-Ratt *Sort taktrekk *Takluke i glass *Restvarme *Webasto m/fjernkontroll og tidstyring *Ryggesensor *Regnsenor *Avblendbare speil *Velurmatter *Nivåregulering *HIFI DSP *++++ Planer: Nye lykter rundtom, facelift grill, nye sommerfelger. Blir ikke noe mer enn det tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Aaha, en touring. Setene så ganske like ut som mine, men hodestøtten er annerledes. Og det rattet der tar jeg takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Aaha, en touring.Setene så ganske like ut som mine, men hodestøtten er annerledes. Og det rattet der tar jeg takk Er litt mer enn bare hodestøtten, hele øvre delen av ryggstøtten kan vippes, samt at det luftputer i ryggen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 1, 2011 Share Skrevet Februar 1, 2011 Kondolerer og gratulerer pen Touring du har skaffet deg, greit utstyrt også Blir enda penere med dine upgrades Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Februar 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2011 Kondolerer og gratulerer pen Touring du har skaffet deg, greit utstyrt også Blir enda penere med dine upgrades Takk for det Ganske kjedelig utvendig nå, men det kommer seg! Har bestilt Facelift frontlamper, matt krom speedometer-ringer, Pedaltsett(m-tech m/fotvile). Bestilte også nye skilt i dag. Når det kommer til baklamper vurderer jeg disse litt: noen formening om hvordan det kunne blitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glema Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 De baklyktene der har jeg og sett mye på men må liksom se de på bil før jeg klarer bestemme meg. Du kan jo kjøpe de først så får jeg sett hvordan det blir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Februar 3, 2011 Share Skrevet Februar 3, 2011 Da er bilen solgt bilen er i eie av an kompis av meg, som er storfornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå