Gå til innhold

Aplet sine bmw`r :)


aplet86
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 366
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Grattis igjen ;-)

Stilig med M fanger bak og org foran.. vanligvis omvendt.. og man får mer lik høyde foran og bak med m bakfanger og org foran.. men ta og oppgrader til komplett m-tech optic... hadde ikke lakkert schnitzer kanten hvit, heller prøvd å få tilbake glansen. shadowline lister må være 1. pri :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis igjen ;-)

Stilig med M fanger bak og org foran.. vanligvis omvendt.. og man får mer lik høyde foran og bak med m bakfanger og org foran.. men ta og oppgrader til komplett m-tech optic... hadde ikke lakkert schnitzer kanten hvit, heller prøvd å få tilbake glansen. shadowline lister må være 1. pri :D

Kanten på felgen er desverre tapt, er SVÆRT mye jobb og få tilbake krom glansen der..

Og tror det kan blir gromt med hvit kant jeg, så ingen andre har likt :)

Kjøper mest sannsynelig T-stykket til å ha foran på M-fangeren også, slik at det blir M-tech og ikke M5..

Her er en liten ønskes kjøpt liste, så send meg PM om du har:

Shadowline lister rundt vinduer

M-lister

M-innstegslister

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde de ikke steptronic i Korea? Ser det er vanlig tomat-gear. Grattis med ennå en 39' på samvittigheten. :D

Joda, men dette er en 96 mod, og Steptronic kom ikke før i 97 :)

Snart veteran denna.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer nok en gang med ny bil Aplet. Ser ut som et spennende utgangspunkt dette og innvendige dørhåndtak fra en E38 blir bra. Eksosanlegget syntes jeg du må få mye høyere opp enn slik den står nå. Når det gjelder å bytte takluke så bytter du hele taklukekasetten med en som har glassluke fra før av. Det er det desidert enkleste og så bytter du taktrekket samtidig.. :D

Takk for det :)

Ok! Da er det bare og begunne søket etter glassluke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å lakkere listene. Jeg har selv shadowline. Men nedre list langs vinduene er de originale chrom-listene. Har syregrunnet dem med acid 8 og lakkert dem med hagmans svart halvblank. Og det sitter som f*. Ikke flasset i det hele tatt. Demonter selvsagt listene før du sprayer dem.

Var en lakkerer som tipset meg om å bruke syregrunningen ettersom listene er laget av aluminium. Han ble nesten sur for at jeg ikke gjorde det på alle listene. jeg betalte 1300 for resten av listene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips er å lakkere listene. Jeg har selv shadowline. Men nedre list langs vinduene er de originale chrom-listene. Har syregrunnet dem med acid 8 og lakkert dem med hagmans svart halvblank. Og det sitter som f*. Ikke flasset i det hele tatt. Demonter selvsagt listene før du sprayer dem.

Var en lakkerer som tipset meg om å bruke syregrunningen ettersom listene er laget av aluminium. Han ble nesten sur for at jeg ikke gjorde det på alle listene. jeg betalte 1300 for resten av listene

Ahh!

Thanks!

Min forrige hvite E39 hadde jo lakkerte lister rundt vinduene, men de flasset..

Men kanskje jeg skal prøve igjen :) Er jo mye billigere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du lakkere taket sort? Hvorfor evt, når den er så stilfull som helhvit?

Eneste som trengs er jo å heve eksos, så er jo bilen en vinner da. Men i mine øyne synes jeg ikke ac felgene der passer E39 noe særlig. Passer bedre på E60/61 som har strammere linjer.

Men ellers helt nydelig. Gratulerer med flott bil. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...