Gå til innhold

Ekstrem anlegg i BMW X5


Anbefalte innlegg

  • Svar 177
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jøss, har du rota deg inn på bilstereo delen også Wicky! :)

Dette er gjort så langt i dag.. Her følger vel nesten en mini DIY på hvordan lage ramme til spiller også.

Orginal ramme fra Bmw og alpine ramme er limt sammen.

ke66scabfjqhtk7bfzou.jpg

hy8p8vvhw0rwcy8aromj.jpg

Epoxy blandet og smurt på rammen.

1cng7rsyrtbv5qmyod0r.jpg

Resten av epoxyen blandet jeg inn glassballonger i.

qgky21bbgqw9zhcjrj24.jpg

Så er det bare å la dette tørke/herde over natten.

iqoh9rkc8jobvgtbmuqt.jpg

gvujd7bic88w45fl0338.jpg

Så ett lag med finsparkel. Fortsettelse følger senere. :)

a99wjz56v88dzkovxvjs.jpg

Nå over til montering av forsterker. Denne skal kunne vippes ned for å komme lett til delefilter som blir montert bak. Laget en plate i samme størrelse.

2ma2htgm2npeyhaaxwwh.jpg

xgephztmualurshi706r.jpg

qi43h70zuyl09jwprdnn.jpg

d5nhobdt7f3ykajfcm8x.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oisann, det var en mektig installasjon. Kunne trodd det var en show-bil et øyeblikk.

Helt utrolig at du klarte å skjule den første installasjonen. ;)

Inspirerende bilder ihvertfall. Nå klarer jeg ikke helt å huske hvorfor jeg sluttet å bygge stereo i bilene. :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Erh.... Hva er det egentlig du sitter å røyker i garasjen din Michael??? Du er jammen sprut sprø :-P

hehehehe... mye gode hjelpemidler å finne på andre siden av grensen som gjør at en finner litt ekstra oppfinnsomhet! Må jo bruke den plassen en har. Problemet nå er å finne plass til spylerveske tanken. Den må inn igjen om ikke så aner vel kjærringa misstanke når hos finner en forsterker der i steden hehe.. Har hatt 10dager på meg nå til å bygge den om mens ho har vært på vestlandet så må være ferdig på onsdag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette begynner og bli sykt, en forsterker i motorrommet.. ! Denne må jo være bygd for konkuranse nå?

Er nok ingen konkuranse denne er bygget for. Er jo ett skjult bygg hehe.. Skal enda ha plass til barnevogn osv. Ikke mange som har det etter å ha montert solo x 18" og Kicker Warhorse.

En ting som er greit når en har en forsterker som er såpass dyr er jo å gjemme den ett sted folk ikke tenker på å lete :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...