Nautiluz Skrevet Juni 8, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2012 Dama har vel lokalisert forsterkeren nå tror jeg Kicker WarHorse og Kicker SoloX 18" Selges for 38000kr Veil pris er 87000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Nå er Kicker anlegget på vei ut. Og nytt anlegg kommer i posten, eller dvs med lastebil!! Hehe.. så skal det ta helt av! Gleder meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 var ikke kicker godt nok ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Forandring fryder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cab318 Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hahha , ja gjør vel det Du får finne på noe enda råere da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 14, 2012 Share Skrevet Juni 14, 2012 Ble aldri noe video? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2012 Rakk vist ikke det... Blir kanskje film av neste bygg?? Du må komme på besøk oftere enn hvert 10år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Rakk vist ikke det... Blir kanskje film av neste bygg?? Du må komme på besøk oftere enn hvert 10år!! Godt poeng Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Må si du gjør ting skikkelig ja, men personlig så skjønner jeg ikke helt hvordan du kunne bytte ut det focal greiene med kicker..?? Måtte vel være kun for å spille høyt? Men kjørte du rundt med gulvet på plass til vanlig? mens du spillte? Det resulterte vel i div "rasle rasle" lyder? Vil du røpe litt om hva som er på vei nå da? Er vel noe som låter bedre enn kicker går jeg ut ifra, siden du bytter mener jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 Er vel noe forskjell på de to anleggene som har stått i denne bilen. Så at Kicker ikke låter like bra har ikke spesielt mye å si det hadde en helt annen morro faktor. Skal en høre på musikk så er M3en bilen å sette seg i. Gulvet var nede til vanlig ja. Det var 8cm glippe rundt lemmen så det var ganske god flyt med luft som kom ut der. Og den lemmen var meget solid, så den var det ikke noe hørbar lyd fra. Det som kommer inn er stort, tungt og gult. Vekt på komponenter blir fort 300kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Nå er Kicker anlegget på vei ut. Og nytt anlegg kommer i posten, eller dvs med lastebil!! Hehe.. så skal det ta helt av! Gleder meg!! Det som kommer inn er stort, tungt og gult. Vekt på komponenter blir fort 300kg. Nautiluz så ikke desimal-tegnene: 3.00kg og 25.000w rms Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2012 hehehe!! Jæ har blitt lurt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juni 27, 2012 Share Skrevet Juni 27, 2012 Kanskje ikke? Kanskje grunnen til lastebil er at det er 1000 slike inni der? Sorry OT, jeg bare så for meg litt av hvert. På tide å legge seg! Spent på hva som får sin plass i bilen din når lastebilen kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonAn Skrevet Juli 6, 2012 Share Skrevet Juli 6, 2012 Blir spennende å se hva du finner på denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
7ertzen Skrevet September 9, 2012 Share Skrevet September 9, 2012 drøyt. forbilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå