stigln Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 I sommer fikk jeg en ulyd i bilen som bare har blitt kraftigere og kraftigere. hatt den i ca 2mnd nå. Lyden kommer hvis bilen står nesten i ro og jeg svinger på rattet,nesten som en slags svak knakk knakk knakk lyd.Kjenner den forsåvidt litt i rattet også. I tillegg så kommer det en liten dunkelyd fremme fra når jeg kjører sakte over fartsdumper eller små humper i veien! Noen som kan ha en peiling på hva dette kan være? Har veldig lite peiling på bil selv!
stigln Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Ingen som har en ide hva det kan være?? Koster vel skjorta å få en lokal BMW forhandler til å se på det!!
Odd-M Skrevet August 30, 2010 Skrevet August 30, 2010 Trenger ikke koste skjorta å få en kontroll. Tror jeg betalte mitt verksted for en god halvtimes jobb i forbindelse med noe lignende. hvis du ikke har spesielt peiling vil du vel uansett behøve et verksted for å skifte det som er slitt..?
stigln Skrevet August 30, 2010 Forfatter Skrevet August 30, 2010 Har en kompis som har god peiling på bmw men han er jo seff i utlandet på reisejobb. Så og få skiftet delene er ikke problemet.
mspec Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 ulyden ved sving kan være gåent topplager eller bærearm.. ulyden ved humper høres ut som lenkearmer/kyllingbein eller hva folket kaller de
Efen Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 antagelighvis er foring eller gåen støtdemper
stigln Skrevet September 3, 2010 Forfatter Skrevet September 3, 2010 har vært innom tanken på støtdemper tårn? eller en foring!
stigln Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 Hei.Fant du ut hva problemet var? (Har tilsvarende ulyd i min bil E61) Sendt pm til deg
Odd-M Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Hvorfor ikke legge ut svaret her? Da kommer det andre til gode. Det er liksom litt av poenget med et forum.
stigln Skrevet November 21, 2012 Forfatter Skrevet November 21, 2012 Hvorfor ikke legge ut svaret her? Da kommer det andre til gode. Det er liksom litt av poenget med et forum. Greit! Fått vekk klakkingen i forstilling! Måtte bytte endeledd eller hva det nå heter. Knakingen i rattet er der fremdeles! Har ikke brydd meg med det pga ingen slakk i ratt,så er sannsynligvis ikke noe farlig.
Otis Skrevet November 21, 2012 Skrevet November 21, 2012 Knakking i rattet kan være rattakselen. Leste noe om dette på et amerikansk forum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå