325ixx Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 Svar skinn interiør, ac, el ruter og soltak, airbag, m fangarar, nye lykter rundt heile bilen, orginale 18" m felger til e46. (felger vurderast solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet August 30, 2010 Share Skrevet August 30, 2010 knallfin den der, også så rektig motor som det kan bli! har du manuell eller automat? hvis du er ute etter grom chip, så ta kontakt med han e34_tds eller hva han kaller seg i den tekniske delen av forumet.. han er mye der. Anbefaler chip og åpnere eksos, da får du god lyd og går bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet August 30, 2010 Forfatter Share Skrevet August 30, 2010 manuell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 ingen som har lyst på felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 tøff bil trodde e46 bare kom med de felgene i 17" jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 veit ikkje eg, står vertfall m logoen på dei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Desember 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 11, 2010 Tenkt og beholda felgane og senda dei på pulverlakering og få dei kvite:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2011 Har sett på "Kon"filter på tds i dag:) Har tatt ut orginalt filter i boks og sett på at boksen uten filter i, så tok eg og sette konfilteret på slangen som går inn til filterboksen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 pen bil : ) hvorfor finnes ikke 325tds i coupe? da skulle jeg hatt en ass hvorfor ikke bare kn innsatsfilter hvis du først skal ha kn? så jalla ut med den duck`en ass.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet Januar 5, 2011 Share Skrevet Januar 5, 2011 Henger meg på space-ace. Gaffa hører vel ikke hjemme på en bimmer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2011 Det blir gjort anleis en dette, dette var ein rask måte og få prøve filteret på sia eg ikkje hadde noko slange som passa sikkelig, så teipa eg rundt slangeklemma for og vere sikker på at den ikkje sug i seg noko dritt og lort. Bedre og vere på den sikkre sida! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 pen bil : ) hvorfor finnes ikke 325tds i coupe? da skulle jeg hatt en ass hvorfor ikke bare kn innsatsfilter hvis du først skal ha kn? så jalla ut med den duck`en ass.. det finnes, men ble aldri solgt i Norge, er ikke mange E36 325 TDS'er heller her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Januar 7, 2011 Share Skrevet Januar 7, 2011 skikkelig pen E36 du har her, eneste eg ikke liker er oneblock lykter. Men det er jo en smaksak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Takk for det:) sant det, men har lyst og sette på vanlige org lykter med sota glas, men di er jo ganske dyre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixx Skrevet Januar 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2011 Har i dag laget til "Kon" filteret på ein sikkelig måte. Tok av heile luffilterboksen, skrudde av den tjukke innsugslangen og sette på eit 2,5 toms røyr inn der og sette på slangeklemme, og konfilteret i andre enden av røyret. Lagde so eit catchtank oppsamlar i nedløpet der innsugslangen var festa før på filterboksen, den samlar da opp oljedampen og vakumet. sette så på at filterboksen uten filter i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå