TurboOve Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Takker for det!!! Hmmm ja litt skeptisk på det med bremser, men med tanke på at den sikkert blir prøvd på bane etter vær når jeg blir kjent med bilen så vil jeg ha skikkelige bremser, men tror jeg kommertil å kjøpe meg Wilwood om det blir andre bremser!!! ;P Kommer no bilder i kveld, holder på å setter inn ny yttre innerskjerm å ny bakskjerm ogkanal no!!! men får se hvor langt vi kommer i dag!! Ja lyst å ta den bort, men litt usikker enno, men får se hva jeg finner ut av..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Desember 15, 2010 Share Skrevet Desember 15, 2010 Ikke kapp bort reservehjulsbrønnen. Ser ikke bra ut når "hølet" baki mangler. Syns vertfall jeg Hadde den blitt bygd om til reinspikka banebil ville jeg kanskje skjært den vekk og sveist i plate og noen avstivere, men ikke på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 hehe ja er lisom det jeg også tenker litt på.. men kansje.. ikke bestemt meg enno..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 15, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2010 Ble gjort litt i dag da..!! men glemte å ta bilder, men kommer bilder i morgen..!! da har vell bilen kommet ned på hjulene igjen og ny bakskjerm å kanal kommet på regner jeg..!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 Imponerende arbeid du utfører. Kjekt med mye bilder! Stå på, denne bilen har jeg troen på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Takk for det! Ja bra noen har trua da værtfall.. hehe!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smaagesjo Skrevet Desember 16, 2010 Share Skrevet Desember 16, 2010 rå bil! stå på videre:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2010 Takk for det!! Står på med det jeg greier, men tar litt tid!! har sakt at det kommer bilder i flere dager no, men i morgen kommer det bilder..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Desember 17, 2010 Share Skrevet Desember 17, 2010 Må få ut noe bilder nå Geir Ove:) Kan ikke sitte å vente på bilder i evigheter hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 ja skal legg inn når jeg tar kveld Kenneth!! kameraet ligger i bilen, orker ikke gå ut å hent det no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Er no noen bilder.. Grunnet innerskjermen med syregrunning fra Wurth. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 17, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2010 Her no litt til, Sveiseprimeren er som sakt Europax... ikke den alller beste, men den er god nok!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-Fastbmw Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 Dritt bra ! er sjølv drittfornøgd med europax sin sveisegrunning, einaste minuset er att det er litt køddent seinere om en ikkje er ops på det når du skal lakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Desember 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2010 Takker...! Ja alle produkter har baksider, men sånn er det bare! skal nok klare å vaske det bort om det kommer på plasser det ikke skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 18, 2010 Share Skrevet Desember 18, 2010 nydelig fremgang, Geir Ove ! Blir morsomt å se til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå