Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 "dævven hanj virka kvikk" Bra du fant ut at den virka før du satte den inn da, G.O Skal du lakke i samme hvitfarge? evt hvilken farge er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 "dævven hanj virka kvikk" Bra du fant ut at den virka før du satte den inn da, G.O Skal du lakke i samme hvitfarge? evt hvilken farge er det? Ja jeg måtta jo finn ut det..!! var jo ikke oljetrykk når jeg kjøpte den, men det fika vi fort, bare skru på mutteren på oljepumpa igjen det så vart det da trøkk å da mått æ ut å prøv vettu..!! Blir samme farge ja..! Alpinweiss det vettu Jørgen ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Januar 10, 2011 Share Skrevet Januar 10, 2011 Blir samme farge ja..! Alpinweiss det vettu Jørgen ! Kult Har du kommet deg inn i garasjen til resten av gjengen eller? Kommer til KR i løpet av uka, så vært morsomt å sett hva dere holder på med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 10, 2011 Nei har den i en annen garasje jeg, men er jo ikke lenge til den skal på innlandet på sparkling/lakkering da så du finner den no der når den tid kommer.. men ja den skal ned til "tre frem" garasjen når den er ferdig lakkert..!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 I see progress.. Ting skjer, rekna me 335'en e komme innj i varmen på Goma t æ kjem hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Den er nok kommet dit da ja Anders..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Her kommer det en drøss med bilder..!! jeg er no fornøyd værtfall.. enn dere der ute..!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 ser bra ut ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 sprekk i karosserie, men det blir sveiset i morgen, en av di siste pungtene som skal settes på denne bilen så vill jeg si den er rustfri.. er det noe så er det overflat rust fåå steder, men det blir tatt....!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 MEGET lite som står igjen før den skal på lakkering... GLEDER meg no helt jævlig til å begynn å vask den ned får å begynn å ha på syregrunning osv fårhåpentlig vis i løpe av morgenkvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Januar 11, 2011 Share Skrevet Januar 11, 2011 keep up tha good work, steikje me allså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2011 keep up tha good work, steikje me allså Takker for det..! Må jo gjøre en god jobb med en sånn bil..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blækkbankarn Skrevet Januar 12, 2011 Share Skrevet Januar 12, 2011 me å kost tå bakskjermen kunn du itj Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå