TurboOve Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 bra å se at noen tar vare på god-bilene kansje værdt det med det vognkortet Takk for den..! Bilen kommertil å bli bedre enn den noen gang har vært tror jeg, skal no værtfall gjør mitt beste får å få den så bra som over hode mulig.! Hadde jo ikke kjøpt den om den ikke adde hatt det vognkorte der!
TurboOve Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 NÅ kommer det bilder du har venter på Mr.316.. Hvar dette bra eller..!! ?
RF91 Skrevet Februar 20, 2011 Skrevet Februar 20, 2011 Youjizz.com eller viewtopic.php?f=11&t=163698&start=270 ?? *tenketenke*
TurboOve Skrevet Februar 20, 2011 Forfatter Skrevet Februar 20, 2011 Youjizz.com eller http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.p ... &start=270 ??*tenketenke* hehehehe...!! Ja du sier noe der..!!
Mr.Silver Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Ble bra med lyktene Geir Ove Gla for at jeg har sånne liggende på soverommet selv hehe
TurboOve Skrevet April 17, 2011 Forfatter Skrevet April 17, 2011 Ja blir bra dette her når jeg får det ferdig..!! men alt blir til slutt..!
ehandeland Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Hei Geir Ove, Jeg håper det går bra med lakkering og motorjobb, og at du ikke har gått på en motivasjonssprekk.. Nå må du legge ut et bilde eller to, det er to måneder siden forrige bilder! (For min del betyr det 60 pålogginger..) Mvh Espen (I denne tråden får jeg vel gi til kjenne at det var jeg som bygde om bilen i 2000. Det er kjekt å se at bilen ikke bare lever, men at den kommer til å bli bedre og finere enn den noen gang har vært!)
Jørgen Lie Skrevet April 17, 2011 Skrevet April 17, 2011 Tror ikke Geir Ove har vært her inne på en stund! Bilen har fått en god del pleie, men det gjenstår nok en del enda før den er klar. Var innom verkstedet er bilen står i dag, så det går absolutt i riktig retning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå