TurboOve Skrevet Oktober 29, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2010 Ta bli bra Geir Ove Takk for det Ståle...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Silver Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Kremt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Kremt Sånn er det vettu Kenneth..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Jeg lever å det skjer ting, men har gips å vettu så ikke så lett å holde på egentlig. men her er no noen bilder..!! Her har jeg først sandblåst alle sveisene og etter det grunnet med syregrunning. Her er det påførst strukturmasse får å få det til å se litt finere ut før jeg maler i morgen! så da er dørken på ene siden ferdig straks, litt feil av meg å gjøre dette på bare ene siden, men litt arti å se hvordan det blir...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet November 10, 2010 Share Skrevet November 10, 2010 Digg arbeid det her! En gips stopper ikke deg Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 10, 2010 Forfatter Share Skrevet November 10, 2010 Takk for det! hehe nei gipsen er bare å veien, men holder no på..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minigris Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Dette er imponerende arbeid! Stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet November 11, 2010 Share Skrevet November 11, 2010 Lite tips om du trenger det.2 komponent Struktur massen til 3M er suveren som toppmasse.! eneste som er dumt er prisen på pistolen som du trenger for og sprøyte den med. Men det er en kjempe masse og avslutte med. Regner nesten med du har et favoritt produkt though;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Hmmm husker ikke hva produktet heter, Men jeg veit at det jeg bruker nå er ganske så ok..!!! Men takk for tipse uansett..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 Har gjort litt i dag også. tilpassing må til..! kan jo ikke kjøpe alt..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 11, 2010 Forfatter Share Skrevet November 11, 2010 skal bli godt å få bort dette.!! Dette er strukturmassen som blir brukt. Owatrol og Arcanol er GOOOD.. dette blir malt på inni dørk osv. Bland det 50-50 på første strøk å avslutt med et strøk med bare Arkanol. Kjempegreier.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 Bra me framgang skjer æ sia sist æ va i garasjen.. Vi får ta en fotoshoot med 2x hvite bimmers en dag når du blir ferdig.. Må bare få ordna sa vippearman i 535'en først.. Stå på Geir Ove.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H_Vatn Skrevet November 12, 2010 Share Skrevet November 12, 2010 synes du e flink e krøpling:) bli jævli bra ta her! angra på at e lot dæ kjøpen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 Bra me framgang skjer æ sia sist æ va i garasjen.. Vi får ta en fotoshoot med 2x hvite bimmers en dag når du blir ferdig.. Må bare få ordna sa vippearman i 535'en først.. Stå på Geir Ove.. Ja er no anna no ja Anders. alt blir te slutt..!! men tar no litt tid da vettu..!! Ja det må vi no vell få til..!! Står på så mye jeg klarer..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboOve Skrevet November 12, 2010 Forfatter Share Skrevet November 12, 2010 synes du e flink e krøpling:) bli jævli bra ta her! angra på at e lot dæ kjøpen:P Jo takk EnØye..!! hehe, ja du lot meg kjøp den, men du ser no den er komme i riktige hender..!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå