maartn Skrevet September 3, 2010 Skrevet September 3, 2010 Det var ikke han som drev med bilslakt bak stordalstunnelen som står bak da? Eller sitter han i buret?
JanSindre Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 han sitte inne ja, men han har en bror som klør i fingra konstant!
Kentan-racing.com Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Jeg er for finger knekk med slegge når vi finner ut hvem synderne er.. et slag med slegge på hver hånd og de er ute av drift iallefall et år.. Vet av en som fikk slegga den ene hånda si.. han hadde masse stål og skruer i den.. visst nok et års smerte helvette for så nesten et år til for og kunne bruke den og den ble aldri som den var..
helgeb Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 får håpe di blir sittende i varetekt til over neste helg!!, så kanskje vi ser hvem som ikke dukker opp på våler...........
Kentan-racing.com Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Helge tror ikke disse gutta er di som er mest på gatebil heller siden de har vært litt jaktet på der også..
SSM Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 får håpe di blir sittende i varetekt til over neste helg!!, så kanskje vi ser hvem som ikke dukker opp på våler........... Jeg dukker ikke opp
helgeb Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 får håpe di blir sittende i varetekt til over neste helg!!, så kanskje vi ser hvem som ikke dukker opp på våler........... Jeg dukker ikke opp what? gledet meg til baren på hotellet jeg he he
SSM Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Skal prøve alt jeg kan for å komme meg bort Men pr i dag så ser det dårlig ut
Riviera Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 å da ble den ikke slaktet i Skien da altså som alle skal tru bestandig og ikke minst slenge ut. Håper eier får bilen hel og fin igjen
Fredrik 90 Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Spess i vestfold/telemark. Vi har nok av de her i Arendal også, vi kan jo ta de "lokale heltene"! Proppa med diverse steroider, solbrune som bare det med svære tatoveringer. Kjører gjerne sorte senka E60 530D med sota ruter og super chipp med oppimot 300 hester! så svart røyken ligger som skodde... Gjerne en feit rask båt har de også Så har vi Polakkene og Litauerne da, racer rundt i 90 talls tyskerbiler med UFO styling og neonlys på leting etter potensielt tyvgods! Gjerne i villastrøka utenfor Arendal, der trives de veldig godt! Hvis ikke så er de på byen og lager bråk og får juling av lokale helter Så har vi pakkisene da, noen av dem som er 20 år og uten jobb men cruiser rundt i E65 og X5! Igjen har noen logisk forklaring på hvor de får penger i fra men de er vistnok ofte i Sverige da
knut_olestad Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 Hvor ble bilen funnet? Vet jo dessverre at det finnes endel idioter som forsyner seg med bmw her rundt også..
Tom K Skrevet September 7, 2010 Skrevet September 7, 2010 å da ble den ikke slaktet i Skien da altså som alle skal tru bestandig og ikke minst slenge ut.Håper eier får bilen hel og fin igjen Er det så mye kjeltringer i Skien da ??
Anbefalte innlegg