Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er for finger knekk med slegge når vi finner ut hvem synderne er.. et slag med slegge på hver hånd og de er ute av drift iallefall et år.. Vet av en som fikk slegga den ene hånda si.. han hadde masse stål og skruer i den.. visst nok et års smerte helvette for så nesten et år til for og kunne bruke den og den ble aldri som den var..

Skrevet
får håpe di blir sittende i varetekt til over neste helg!!, så kanskje vi ser hvem som ikke dukker opp på våler...........

Jeg dukker ikke opp :roll:

Skrevet
får håpe di blir sittende i varetekt til over neste helg!!, så kanskje vi ser hvem som ikke dukker opp på våler...........

Jeg dukker ikke opp :roll:

what? gledet meg til baren på hotellet jeg he he

Skrevet
Spess i vestfold/telemark. :D

Vi har nok av de her i Arendal også, vi kan jo ta de "lokale heltene"! Proppa med diverse steroider, solbrune som bare det med svære tatoveringer. Kjører gjerne sorte senka E60 530D med sota ruter og super chipp med oppimot 300 hester! så svart røyken ligger som skodde... :roll: Gjerne en feit rask båt har de også :wink:

Så har vi Polakkene og Litauerne da, racer rundt i 90 talls tyskerbiler med UFO styling og neonlys på leting etter potensielt tyvgods! Gjerne i villastrøka utenfor Arendal, der trives de veldig godt! Hvis ikke så er de på byen og lager bråk og får juling av lokale helter

Så har vi pakkisene da, noen av dem som er 20 år og uten jobb men cruiser rundt i E65 og X5! Igjen har noen logisk forklaring på hvor de får penger i fra men de er vistnok ofte i Sverige da :wink:

Skrevet
å da ble den ikke slaktet i Skien da altså som alle skal tru bestandig og ikke minst slenge ut.

Håper eier får bilen hel og fin igjen

Er det så mye kjeltringer i Skien da ??

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...