Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De får sikkert en streng advarsel om å ikke gjøre slikt igjen, mulig de får et krav fra forsikringsselskapet på skadene men det gidder de sikkert ikke å betale

Skrevet
Oisann, var det et ømt punkt?

Personlig driter jeg i om du liker s14 eller ikke,men vet at hadde jeg starta en slik tråd hadde det siste jeg ville lese i tråden vert de smarte komentarene dine. hold skrytet ditt i din egen tråd...

Hvordan ser bilen ut etter en vask da? mye ille kaross arbeid?

Skrevet

Personlig driter jeg i om du liker s14 eller ikke,men vet at hadde jeg starta en slik tråd hadde det siste jeg ville lese i tråden vert de smarte komentarene dine. hold skrytet ditt i din egen tråd...

Har ikke sett bilen selv ennå, men de har klipt istykker mye ledningsnett, såpass at det ikke lar seg reparere bl.a.. I tillegg til knuste sikringsskap og andre skader, både innvendig og utvendig.. Det er vel skadene på bilen som er det verste, tap av motor er vel en annen ting.. Tror takstmannen så for seg at det var så omfattende at bilen kondemneres.. Har ikke hørt noe prisanslag ennå.

Skrevet

Tydelig at dette er amatører ihvertfall. En motor med ødelagt ledningsnett og skader etter hast demontering har jo nesten null i verdi.

Skrevet

Har ikke sett bilen selv ennå, men de har klipt istykker mye ledningsnett, såpass at det ikke lar seg reparere bl.a.. I tillegg til knuste sikringsskap og andre skader, både innvendig og utvendig.. Det er vel skadene på bilen som er det verste, tap av motor er vel en annen ting.. Tror takstmannen så for seg at det var så omfattende at bilen kondemneres.. Har ikke hørt noe prisanslag ennå.

Kondemneres!? :shock:

Ikke bra.... Lurer på hva de estimerer verdien på bilen til sånn egentlig. Vet at de sliter med det i Uniten viss dem klarer å krasje bilene sine f.eks.

Skrevet

Ledningsnettet til motorstyring har de tatt ut komplett,så det er sikkert ikkje ødelagt..

Fryktli kjipt at motor\gir fortsatt er borte, skulle hatt det pga. "matching numbers" på karosseri og motor...

Bilen har blitt taksta av forskikringsselskapet, har kun fått vite at den blir økonomisk kondemnert og ej sku få kjøpe vraket.

Har ikkje hatt tid til å vaske bilen enda,men der er endel småskader og en forhaldsvis stor skade på bakluka.

Viss det blir ej så ska bygge oppat bilen, så blir det s14motor,helst 2,5, men det får tiden vise!

Der so den nor ej fann den:

m32.jpg

Ditta e for ca4 veke sida,tapte sej fort.

m33.jpg

Skrevet

Trist å se en sånn bil i den tilstanden. Kan f... ikke være mye mellom øra på de som har gjort dette. :evil:

Men utrolig positivt at du fant den igjen hel og ikke "beyond repair" (som f.eks Tommys ex M3 GT)

Lykke til med oppbygginga! :wink:

Skrevet

Dette tilfellet her blir mer personlig enn økonomisk, så jeg håper personlig det blir folkelig avstraffing så det monner etter en eller annen gang her.

Selvsagt en økonomisk sak også, men det håper jeg for bilens eier skyld at går opp i opp med faktiske kostnader for denne bilen, noe jeg dessverre ikke ser for meg vil skje heller.

Få tak i jævlene og avstraff dem noe inni det grønnjævlige, og gjerne flere ganger.

Mange mulige kanaler som gjør slikt for noen få kroner, og for og si det på en forsiktig måte, uten og oppfordre til hverken det ene eller andre.

Jeg blir med på spleiselag for og få ting til og skje rundt denne saken.

Det kan jo bety at jeg er med på spleising av delekjøp f.eks. ;)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...