Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått inn en liten parti med GPS/GSM Tracker selges pris 900kr.

Dette er den nye 2010 modellen med oppgradert enhet for nøyaktighet og forlenget batteri tid.

Legg den i bilen, båten eller i skolesekken til barna og følg med på hvor den er! Påkostet modell som varsler deg ved bevegelse, om den kommer utenfor angitt område eller om den beveger seg i for høy hastighet. Du kan til og med ringe den opp og lytte! Følg med den via nettet, eller få SMS om den er utenfor områder med GPRS. Nøyaktighet på 5 meter. Svært mange bruksområder.

Trackeren har en innebygget GPS, som henter koordinater fra satelitt. Du kan følge trackeren på nett via GPRS. Der dette ikke er tilgjengelig setter du opp varsling via SMS. Du mottar da trackerens lengde- og breddegrad, og kan følge posisjonen via Google Earth. Dersom trackeren kommer inn i en blindsone, f.eks en tunnell eller en stor bygning, sender den automatisk siste posisjon før den gikk i blindsonen. Trackeren har en presisjon på 3 meters nøyaktighet!

Du kan stille inn trackeren til å varsle deg til bestemte tider, dersom den kommer utenfor et område du har definert, eller dersom den starter å bevege seg. Den kan også varsle dersom den beveger seg i en for høy hastighet. Perfekt overvåkning av alle som låner bilen din!

Du setter inn et vanlig GMS SIM kort i trackeren, gjerne med et abonnement som støtter GPRS. Den veier 80 gram inkludert batteri, og måler kun 64 x 46 x 17 mm. Den kan med andre ord enkelt skjules i en ryggsekk eller i en bil. Batteriet varer i opptil 96 timer, du varsles når batteriet må lades.

Skal den brukes i bil eller båt kan den kobles permanent til 12V strømanlegg.

Bruksområder:

Legg den i skolesekken og følg med på skoleveien

Følg med på pensjonister som kan glemme veien

Ha en ekstra sikkerhet når du eller andre er på tur

Bli varslet til bestemte tider

Bli varslet ved bevegelse

Bli varslet dersom den går utenfor et bestemt område

Bli varslet ved for høy hastighet, f.eks når noen låner bilen

Monter den i bilen eller i båten og du vet alltid hvor den er

Ring den opp og lytt til omgivelsene dersom du lurer

SOS modus med oppringing til nødnummer og løpende varsling

Spesifikasjoner:

Vekt: 80 gram inkludert batteri

Størrelse: 64 x 46 x 17 mm

Nettverk: GSM/GPRS

Bånd: 850/900/1800/1900Mhz

GPS chip: SIRF3

GSM/GPRS module: Simcom Sim

GPS sensitivitet: -159dBm

GPS nøyaktighet: 3m

Strømadapter:220V input, 5V output

Innebygget batteri: 3.7V 860mAh oppladbart Li-ion batteri

Standbytid: 96 timer

Ved forskudds betaling betaler jeg frakta ;)

Skrevet

Slenger opp bilde jeg fikk, men tar real life bilder litt senere idag ;)

Batteriet har en standby tid på ca 96 timer hver, men er fullt mulig og koble direkte til til en 12v så du får konstant strøm.

gfq19cp6xplgd5akujvh.jpg

jitrhyi0a6ri9ri60me7.jpg

t9f0uezvze73n7h5skq9.jpg

Skrevet

dette kan kjøpes utenom da dette er egentlig en GPS tracker du kan ha med overalt med muligheter til å koble til konstant strøm. Det er tilkobling på siden av GPSen for strøm uttak.

Skrevet

Hvordan er dekningen på tracker'en hvis den ligger inni eller under bilen??

Hva koster en bil lader??

Funker det med kontant kort og bruker den data-traffikk fra sim-kortet kun når du søker den opp på dataen eller sms??

Skrevet

Dekningen er faktisk ganske god inni bilen eller om den er godt gjemt. En sånn lader et jeg faktisk helt sikker på hva koster men har vært i kontakt med fabrikken og det er mulig jeg tar inn dette. denne skal fungere med kontant kort bruker det på det på den som står i bilen nå. den blir bare aktivert så lenge du sender en melding til den da skrur den seg på.

Skrevet

Ja,når du annonserer her inne, så burde den jo være klar for bilmontering med fast 12v... Er vel få som monterer denne som gidder å skifte batteri i den annenhver dag... :roll: p

Skrevet

nå annonserte jeg ikke for bil dette var bærbar GPS enhet og ikke fast GPS enhet. Og de blir ikke akkurat montert helt da du kan plassere dette hvor som helst i bilen løst.

Skrevet

Joda, men poenget er som regel å ha en gps tracker i bil som du kan logge på hvis den blir stjelt, og da er det jo greit å ha gjemt den vekk, og at den står med konstant strøm...

Men mener du denne funker til det bruket, eller er den helst for å ha med i ryggsekken?

Skrevet

Skjønner poenget som skrevet så er mulighetene der for det hvis ønsket å ha det på konstant i bilen uten og tenke på å bytte batteri. Men denne adapteren får jeg ikke hus før om ca 14 dager avhengig av frakta fra fabrikken. Jeg har denne i bilen konstant men bruker det og på andre kjoretoy. Har solgt en god del av disse nå i det siste av folk som bruker dette så og si overalt derfor er det greit med en ikke som er fast montert da du må demontere det hvis du engang selger bilen.

Skrevet

Ang adapter, så koster slikt latterlige 2$ på DealExtreme, så dette bør ikke hindre noen i å handle denne GPSsaken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...