Chris A Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Selger et komplett sett med IMU multimedia adapter til BMW 3 serie E90,5 serie E60, 6 serie E63 og 7 serie E65 med navigation proffesional 8,8" skjerm, uten TV tuner. Passer og Mercedes A,B,C, CLK og M klasse med command APS. Samt porsche Cayenne. Komplett monterings anvisning følger med. Se film, konsert, spill fra USB, AUX osv. Stryrt via Idrive. Passer ikke min da jeg har TV-tuner. Dette er for biler med navigation proffesional uten TV tuner. I pakken: 1 stk. slimline DVD spiller, med kabler og adaptere samt fjernkontroll. Styres fra Idrive. 1 stk IMU multimedia adapter. kobles til CCC/radio. 1 stk adapter kabel til DVD. Vennligst se bildene, dem forklare mye:-) Ta kontakt, så hjelper jeg gjerne til. Pris antydning: 3500,- eller seriøst bud! Frakt kommer i tillegg. Nypris Ca. 4500,- Link til hvordan radioen tas ut: http://www.fitaudio.com/?View=entry&EntryID=180 Link adapter info og monteringsanvisning: http://www.acb.no/imu.asp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet August 31, 2010 Forfatter Share Skrevet August 31, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwtds Skrevet August 31, 2010 Share Skrevet August 31, 2010 Byr deg 2800 for det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 PM sendt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 hvordan vet man at man har tv-tuner eller ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 hvordan vet man at man har tv-tuner eller ikke? Da vil du se det i idrive. Ved siden av opsjonen cd, står det tv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 hmmmmz......på min står det video...tror jeg...faen ble usikker nå...løpe ut i bilen og se... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 hmm...: cd cd veksler memory video.. Inne på videomeny står det: tv picture audio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Ja, men kan du søke etter kanaler osv.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 that I can do.....da har jeg sikkert tv-modul da.... men..vet du hvordan man kan få dvd til å virke da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Ja, men kan du søke etter kanaler osv.? Jeg tror det går da, men garanterer det ikke! For det står at man må kode/aktivere tv funksjon etter montering. Er vel bare at man ikke kan bruke tv modulen i bilen. Jeg er ikke sikker. Er ikke så flink til å koble slikt, vil helst ikke tukle med selv. Så jeg selger det heller til noen som er flink med slikt! Det er jo ikke mange kablene som skal kobles, og grei bruksanvisning følger med. Det har nå vært grei respons på dette settet, tre stk. inkl. deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 er også elendig på slike tekniske duppeditter...tror jeg må sjekke litt rundt først... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 er også elendig på slike tekniske duppeditter...tror jeg må sjekke litt rundt først... Gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 3, 2010 Forfatter Share Skrevet September 3, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris A Skrevet September 4, 2010 Forfatter Share Skrevet September 4, 2010 Sitat "haugejan" Dette er trulig eit av dei beste media interface som er på markedet til BMW. Det geniale er att ein kan styre DVD via Idrive. Det har eg ikkje sett på nokon andre interface. Passer til desse bilane: BMW: 3er E90 up to 06/07 5er E60 up to 06/07 6er E63 up to 06/07 Løpt og kjøp !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå