Chris A Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Selger et komplett sett med IMU multimedia adapter til BMW 3 serie E90,5 serie E60, 6 serie E63 og 7 serie E65 med navigation proffesional 8,8" skjerm, uten TV tuner. Passer og Mercedes A,B,C, CLK og M klasse med command APS. Samt porsche Cayenne. Komplett monterings anvisning følger med. Se film, konsert, spill fra USB, AUX osv. Stryrt via Idrive. Passer ikke min da jeg har TV-tuner. Dette er for biler med navigation proffesional uten TV tuner. I pakken: 1 stk. slimline DVD spiller, med kabler og adaptere samt fjernkontroll. Styres fra Idrive. 1 stk IMU multimedia adapter. kobles til CCC/radio. 1 stk adapter kabel til DVD. Vennligst se bildene, dem forklare mye:-) Ta kontakt, så hjelper jeg gjerne til. Pris antydning: 3500,- eller seriøst bud! Frakt kommer i tillegg. Nypris Ca. 4500,- Link til hvordan radioen tas ut: http://www.fitaudio.com/?View=entry&EntryID=180 Link adapter info og monteringsanvisning: http://www.acb.no/imu.asp
haugejan Skrevet September 4, 2010 Skrevet September 4, 2010 Dette er trulig eit av dei beste media interface som er på markedet til BMW. Det geniale er att ein kan styre DVD via Idrive. Det har eg ikkje sett på nokon andre interface. Passer til desse bilane: BMW: 3er E90 up to 06/07 5er E60 up to 06/07 6er E63 up to 06/07 Løpt og kjøp !!!
Nautiluz Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Har egentlig gått inn for å slette salgstråder som ligger på feil sted, men siden dette er en så lang annonse flyttet jeg den for deg.
Chris A Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Dette mener jeg er bilstereo, multimedia osv. Kan du begrunne hva du mener?
Deep Dish Skrevet September 5, 2010 Skrevet September 5, 2010 Salgstråder skal kun ligge under "Kjøp & Salgs" delen av forumet.!
Chris A Skrevet September 5, 2010 Forfatter Skrevet September 5, 2010 Salgstråder skal kun ligge under "Kjøp & Salgs" delen av forumet.! Ser det i ettertid, ja! My mistake "Sorry"
aloo Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Fungerer det ikke i hele tatt hvis jeg har tv tuner? har en E65 2004
Chris A Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Fungerer det ikke i hele tatt hvis jeg har tv tuner? har en E65 2004 Hei, Skulle gjerne svart deg på det. Men jeg vet ikke, man vet vel ikke det for man prøver. Men det står på pakken, for biler uten tv tuner. Visst sender PM til haugejan på forumet, kanskje han kan svare?
haugejan Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Fungerer det ikke i hele tatt hvis jeg har tv tuner? har en E65 2004 Hei, Skulle gjerne svart deg på det. Men jeg vet ikke, man vet vel ikke det for man prøver. Men det står på pakken, for biler uten tv tuner. Visst sender PM til haugejan på forumet, kanskje han kan svare? Eg trur ikkje dette vil fungere dersom du har TV tuner. Dette interfacet emuluere TV tuneren og da kan du nokk ikkje ha både dette og orginal TV tuner tilkobla samtidig. Alternativet er å koble vekk TV tunere til fordel for denne. Det vil kanskje gå. Du får vell ikkje brukt TV tuneren lika vell? Kobling av dette er sjølvsagt på eige ansvar og pass for all del på att du ikkje kobler fiber ringen feil.
Chris A Skrevet September 6, 2010 Forfatter Skrevet September 6, 2010 Fungerer det ikke i hele tatt hvis jeg har tv tuner? har en E65 2004 Hei, Skulle gjerne svart deg på det. Men jeg vet ikke, man vet vel ikke det for man prøver. Men det står på pakken, for biler uten tv tuner. Visst sender PM til haugejan på forumet, kanskje han kan svare? Eg trur ikkje dette vil fungere dersom du har TV tuner. Dette interfacet emuluere TV tuneren og da kan du nokk ikkje ha både dette og orginal TV tuner tilkobla samtidig. Alternativet er å koble vekk TV tunere til fordel for denne. Det vil kanskje gå. Du får vell ikkje brukt TV tuneren lika vell? Kobling av dette er sjølvsagt på eige ansvar og pass for all del på att du ikkje kobler fiber ringen feil. Ikke noe å koble på en søndag ettermiddag nei Takk for svaret, Haugejan!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå