Fredrik 90 Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 "Det ække vår jobb...." kommer det som oftest, da tenker jeg: Hva gjør dere her om dere ikke er her for å jobbe? Går an å ta i et tak for det om... Jeg lager kaffe liksom Ere ikke kaffe på kanna ere krise... Hierarkiet ftw. Så AndreasDG! Ikke sitt på nettet og sløv så alt for mye, tenk hvis arbeidsgiveren din skulle få greie på det men ikke si noe og heller "observere" over tid for å se om surfinga kun skjer av og til eller forekommer ofte! Men som sagt av og til er jo greit men en ansatt som sitter på nettet så fort det ikke er noe å gjøre gir i allfall ikke meg det beste første inntrykket!
Dirty Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Hadde ikke vært feil å vært trygda haha masse fritid jeg jobber som driftsopperatør i et middels stort firma, Masse kjøring til forskjellige småjobber, så passer meg perfekt
babjorn Skrevet August 31, 2010 Skrevet August 31, 2010 Gjør jobben din først å fremst også andre oppgaver etterpå,har du en ordentlig å god sjef/driftsleder så får du igjen for dette senere. Man kan føle at dem som lurer seg unna blir behandlet akkurat som deg å at man kan like greit lure seg unna selv.Men i lengden er det du som får bli,hvis det blir nedskjæringer eller mere ansvar/større stillinger.Men alle har godt av en avkobling innimellom.
Hankook Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Man jobber til lunsj, i lunksjen er det mulighet for litt nettsurfing. Ihvertfall for meg, da jeg ikke har betalt lunsj.
AndreasBr Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 "Det ække vår jobb...." kommer det som oftest, da tenker jeg: Hva gjør dere her om dere ikke er her for å jobbe? Går an å ta i et tak for det om... Jeg lager kaffe liksom Ere ikke kaffe på kanna ere krise... Hierarkiet ftw. Den der om at " Det er ikke min jobb å gjøre ditt og datt" har jeg fått mange ganger! Jeg er selv salgssjef men jeg tar da i et tak hvis det er lite å gjøre, jeg feier på lageret og rydder jeg også selv om det ikke inngår i mine primære arbeidsoppgaver! Jeg synes det er vikig at bedriften fremstår på en bra og ryddig måte og da må man alle kunne ta i et tak, pluss at det er snakk om å ha en normal god arbeidsmoral Så AndreasDG! Ikke sitt på nettet og sløv så alt for mye, tenk hvis arbeidsgiveren din skulle få greie på det men ikke si noe og heller "observere" over tid for å se om surfinga kun skjer av og til eller forekommer ofte! Men som sagt av og til er jo greit men en ansatt som sitter på nettet så fort det ikke er noe å gjøre gir i allfall ikke meg det beste første inntrykket! Et lite problem. Om jeg ikke skal sitte ved pcen kan jeg ikke gjøre jobben min Vi leverer internett, og ISP-tjenester, så det er litt vanskelig Sitter på MSN, facebook.. MSN er faktisk et kommunikasjonsverktøy benyttet innad i firmaet. Og jeg er forresten en veldig stor fan av at man ikke skal gjøre jobben til andre. De er ansatt av en grunn, om jeg begynner å gjøre andres jobb betyr jo det at man ikke trenger dem. Så alle gjør sin egen jobb, og da er alle happy. Rydding av fellesting blir selvfølgelig noe annet. Generelt vil jeg si at det er den som har rotet sin oppgave å rydde opp det som har blitt rotet. Man jobber til lunsj, i lunksjen er det mulighet for litt nettsurfing.Ihvertfall for meg, da jeg ikke har betalt lunsj. Lunsjen min "varer hele dagen" (Er lov å spise der man sitter vett ;P) Lunsjen er egentlig bare en unnskyldning for å kunne spise videre et annet sted. Det er uansett dagens høydepunkt
Hankook Skrevet September 1, 2010 Skrevet September 1, 2010 Hvis lunsjen din varer hele dagen, kan du umuligt ha mye arbeid, evt. har du kanskje betalt lunsj, som igjen betyr at du ikke har noe behov for og surfe på nettet. Makan til arbeidmoral, gla du ikke jobber med meg. Men denne tråden hører nok hjemme under tulletråden, evt. ett annet forum, muligens NAV sine sider har noe=)
AndreasBr Skrevet September 1, 2010 Forfatter Skrevet September 1, 2010 Hankook: Tror du skal lese _EN_ gang til.. "varer hele dagen"(Les ""<--- ) som i, jeg spiser ei brødskive når det passer meg selv... Jeg gjør det jeg skal, når jeg skal, så prat ikke om arbeidsmoral... Ikkenoe behov for å surfe på nettet? JEG JOBBER MED NETT! Vi leverer internett! Mener du jeg skal slutte å jobbe? er jo det du sier da
Simpel Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Som tidligere foreslått, les gjennom tulletråden. Fra side 1 til i dag. Istedetfor å lage enda en tulletråd, dette er hverken bil eller motorprat!
AndreasBr Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Simpel: Virker som det bare er masse tull der.
AndreasBr Skrevet September 2, 2010 Forfatter Skrevet September 2, 2010 Seriøst spørsmål kalles dette
Simpel Skrevet September 2, 2010 Skrevet September 2, 2010 Spør på et annet forum da vel... kvinneguiden.no eller noe sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå