Litjhaug Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 BMW E30 316i "MtechII" 1989 mod M40b16 60/40 senk 325 understell Powerflex foringer i hele understellet +++++++++++++++++ Mye er gjort, og mye skal gjøres.... Her er litt bilder fra jeg kjøpte den.... Så begynte arbeidet..... Ny opptatering blir til helga: Da blir det nye felger og styling+++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HagenJR Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Derja, va på tide du laga ein tråd Bli det motorbytte da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Håpe er der Vet ikke om jeg skal ha 318is motor eller m50b25 enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torbjørn E39 Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Får følge med her da vettu, ser da bra ut så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 Hva stoler er det du satte i ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Hva stoler er det du satte i ? Kjøpte de hos streetdesign.no http://www.streetdesign.no/?id=19575 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 1, 2010 Share Skrevet September 1, 2010 der er bilen din ja snakket med deg på siste lånketreff ser også at du bruker et av mine bilder som din avatar bilen ser ivertfall bra ut:) og jeg regner med den blir enda bedre med di planene du hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 1, 2010 Forfatter Share Skrevet September 1, 2010 Bra bilde vettø... Gleder meg til helga, da jeg skal hente ut bilen fra lakkerer`n.... Da blir det vell å ta litt bilder igjen Skal du på Lånke 25. sep da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 hva skjer på lånke 25. september da? tviler på at jeg skal dit da jeg skal joine på treffet vi skal ha her i nord trøndelag på steinkjer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 Nordmøre Gatebilklubb : Høsttreff på Lånkebanen 25. September 2010 http://www.facebook.com/home.php?#!/eve ... 4508704326 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 m30b35 turbo/s38b36 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 m30b35 turbo/s38b36 ? Hehe... må prøv å få gokjennt ombygging å vettø Stig.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 På det siste bildet, har du laget en tilhenger der? Den var jævlig rå hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 2, 2010 Forfatter Share Skrevet September 2, 2010 På det siste bildet, har du laget en tilhenger der? Den var jævlig rå hvertfall Håpet var å få den ferdig i sommer... men må vell ha vinteren på meg og Blir sikkert en prosjekttråd om den å senere \:D/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet September 2, 2010 Share Skrevet September 2, 2010 m30b35 turbo/s38b36 ? Hehe... må prøv å få gokjennt ombygging å vettø Stig.... hvorfor ikke prøve og gå for s14b23 eller m20b25 som bygges som 3 liters sugemotor? dette skulle vel være mulig og få godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå