Rogern Skrevet September 5, 2010 Share Skrevet September 5, 2010 Endelig tråd om bilen "Ble litt" sjalu når du du var nedenfor i helga, mulig jeg får fingern ut av rævva også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 veldig pent men hvorfor bytter du ut keskin felgene? og skal du lakkere resten av bilen? det var jo skikkelig fargeforskjell mellom fram skjerm og dør :S Takk... Arti å prøve noe nytt Må vel få lakkert resten en dag å... men ikke i år!! Er litt dåli med cash akkurat nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 5, 2010 Forfatter Share Skrevet September 5, 2010 Roger: Du kommer sterkt etter i vinter, det er jeg sikker på Men husk, jeg har "får" i ulveklær..... å du har ulv!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 18, 2010 Forfatter Share Skrevet September 18, 2010 Da har jeg fått montert nye blinklys foran, og avtagbart tilhengerfeste.... Da mangler jeg bare gule frontlykter, så er fronten ferdi... å da er det bare resten igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halbakken Skrevet September 18, 2010 Share Skrevet September 18, 2010 Fete felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 19, 2010 Forfatter Share Skrevet September 19, 2010 Fete felger Ja jeg syntes det ble dritbra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Fleire bilder med felger på!! Eg lure på desse sjølv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Knall fin den her Hvordan er det å dra henger med 1,6 liter'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Knall fin den her Hvordan er det å dra henger med 1,6 liter'n? Altså, det er vell som å gi flatt jern, uten at du får flatt jern tilbake av motoren det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Fleire bilder med felger på!! Eg lure på desse sjølv Sett på side 2 da???? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Har ikke fått prøvd kroken enda... men den blir vel ikke så sprek med 750 kg på kroken nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Ahhh, dei hadde ikkje eg sett. Det vart vel avgjort kva eg må invistere i no ja! Deilige felga på deilig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet September 21, 2010 Share Skrevet September 21, 2010 Knall fin den her Hvordan er det å dra henger med 1,6 liter'n? Altså, det er vell som å gi flatt jern, uten at du får flatt jern tilbake av motoren det da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 21, 2010 Forfatter Share Skrevet September 21, 2010 Ahhh, dei hadde ikkje eg sett. Det vart vel avgjort kva eg må invistere i no ja! Deilige felga på deilig bil Takk... Ja, jeg syntes det ble bra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå