Hjelen Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Faan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Østgaard Skrevet September 24, 2010 Share Skrevet September 24, 2010 Meeget pen bil. Passa veldig bra med gule lykter på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 24, 2010 Forfatter Share Skrevet September 24, 2010 Meeget pen bil.Passa veldig bra med gule lykter på denne JA bare jeg får kjøpt meg gule lykter nå så... Gleder meg til jeg får det... Får mer helhet på fronten da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 27, 2010 Forfatter Share Skrevet September 27, 2010 Da ble det skinnseter bak og Er ikke av de fineste, men de skal få seg en skikkelig rens og fargefornying Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 sjå der ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Ble da bra ta her Stig... Takk for handelen!!!!!! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 np Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 gsbildeler har lykte film:) mye biligere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 gsbildeler har lykte film:) mye biligere! Har snakket med GS, men så har det seg sånn at jeg må ha nye lykter uansett pga dugg/fukt i lyktene jeg har nå.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 gsbildeler har lykte film:) mye biligere! Har dem film til alle lyktene foran? EDIT: Takknemmelig for link, da jeg ikke finner noe :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 Du må bare ringe til dem... jeg fikk tilbud på det i går... 600kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 Du må bare ringe til dem... jeg fikk tilbud på det i går... 600kr 600 for kun frontlyktene da eller? Hva betalte du for blinklysa og tåkelysa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 600kr for frontlyktene ja... Det er ikke lyktefilm på de... jeg kjøpte lykter som var gule... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 28, 2010 Share Skrevet September 28, 2010 600kr for frontlyktene ja...Det er ikke lyktefilm på de... jeg kjøpte lykter som var gule... Ja, jeg vet det hva var prisen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 28, 2010 Forfatter Share Skrevet September 28, 2010 hehe... ble rundt 800,- for blinklysa, og 5-600,- for grøftlysa.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå