Hjelen Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 hehe... ble rundt 800,- for blinklysa, og 5-600,- for grøftlysa.... GS det og eller? Plast eller glassfiber den MtechII fronten din da? Greier ikke å bestemme meg om jeg skal gjøre noe med iX`n, eller om jeg bare skal ha den orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 MtechII front`n er helt ny og orginal... kostet ca 6500,- ulakka.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Fant 2 bilder fra når den var på ombygging til mtechII front.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Det her ser bra ut Begynne å bli knall bilen din no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Det her ser bra ut Begynne å bli knall bilen din no Takk for det ja... gleder meg bare til jeg får råd til å lakke sidepanelene å skjørta.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet September 29, 2010 Share Skrevet September 29, 2010 Det her ser bra ut Begynne å bli knall bilen din no Takk for det ja... gleder meg bare til jeg får råd til å lakke sidepanelene å skjørta.... Bare å lever dem te lakkering ei uke før lønn det, Så bli det i orden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 29, 2010 Forfatter Share Skrevet September 29, 2010 Ja du sier noe der.... Blir vel iløpet av vinteren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Nytt skinn rundt girstang og til håndbrekke... Rød søm som tar igjen de røde sømmen i setene 350 kr ferdi fortollet fra Ebay... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet September 30, 2010 Share Skrevet September 30, 2010 Liker dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet September 30, 2010 Forfatter Share Skrevet September 30, 2010 Høres bra ut.... digg me nye ting altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Da har jeg kjøpt meg "nytt" Mtech1 ratt.... ble ganske så bra!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Lyst til å sette inn MtechI ratt fra E30 i E28`n jeg. litt mindre det Mulig jeg flytter over MtechII rattet fra E30`n jeg har og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Er det fra E28 du har? syns det ser litt stort ut? Men det ble bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Røde belter nå så er du i mål Har en link der du kjøper uorginale så du slipper å kjøpe sport evo belter. Steinhæle hængar forræstn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Røde belter nå så er du i mål Har en link der du kjøper uorginale så du slipper å kjøpe sport evo belter.Steinhæle hængar forræstn Gi meg linken på PM Hængar`n ska bli bra... å du ska hjælp mæ.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå