Litjhaug Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Er det fra E28 du har? syns det ser litt stort ut? Men det ble bra Det kan hende ja.... synes at det vart litt stort selv og. Men med tiden skal jeg ha Mtech2 ratt.... lite ett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Fornuftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 ska bytt t mæ mtech2 ratte dett no.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Hehe:) Lykke t me den da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 hehe... har du itj trua på det nei....? har du nå annja e30 dele æ har løst på da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Har ingenting av løse dele Nettopp blitt E30-mann vett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 ja det er sant.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 7, 2010 Share Skrevet Oktober 7, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Fy F... disse fikk jeg lyst på.... Gule lykter med kryss så de blir mørkere... får å si det sånn, så er det sorte DE lykter med gult glass 219 dollar + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pål Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Flott bil, ble fin med ny felgene også. Selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor du byttet. Likte hengern hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Litt gøy å prøve noen nytt og.... har ikke solgt 9x16 hjula enda heller. Så vis jeg ikke får det jeg forlanger, selger jeg de ikke.... kjekt å ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Passa fint på Touringen de, hvis inpresset hadde vært riktig (mulig det er også da?!??) Men min blir kanskje solgt nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet Oktober 8, 2010 Share Skrevet Oktober 8, 2010 Du skal ha for gamle felgane dine da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2010 jeg sier 7000,- og at de må hentes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Da er gule frontlykter bestilt.... + 3000k xenon til alle lyktene Gleder meg til monterig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå