Hjelen Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 skal du selge de gamle? skulle hatt "nye" glass til langlysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 dæm e dåle.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Hmm. D va litt uheldi da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2010 Du kan høre me Roger.... han har noen liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet Oktober 23, 2010 Share Skrevet Oktober 23, 2010 Ja, rart hvis ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Stygg, hælvettes skitbil Selg den og kjøp Passat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2010 Stygg, hælvettes skitbil Selg den og kjøp Passat. har golf.... får være godt nok det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 30, 2010 Share Skrevet Oktober 30, 2010 Jeg må innrømme at litt av livsgnisten forsvinner hver gang jeg starter Golfen. Det blir liksom aldri helt det samme. Jeg kjenner jeg savner E30 litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2010 ja du vet hva du må kjøpe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Fin bil du har her! Skjedd noe i det siste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 20, 2010 Forfatter Share Skrevet November 20, 2010 Takk for det... Bilen har bare stått rolig i over en måned nå. (Snød ned) Men i dag kom det nye lykter som jeg skal montere i morgen. Så i morgen kommer det litt ny oppdattering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Grandalen Skrevet November 20, 2010 Share Skrevet November 20, 2010 Høres bra ut! Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet November 21, 2010 Forfatter Share Skrevet November 21, 2010 Etter at bilen har stått nedsnød en stund, har jeg i dag vært og gjort litt.... Ble montert gule hovedlykter og 3000k 35w xenon i både nær og langlys. Så ble det montert vinterhjul, og seg sier bare en ting.... JEG GLEDER MEG TIL SOMMEREN!!!! Her er noen bilder fra dagens jobb. Ganske nedsnød Og noen bilder av xenonlysa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Ble bra det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet November 22, 2010 Share Skrevet November 22, 2010 Såg bra ut! Er dette lyktefilm eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå