awt Skrevet Februar 2, 2011 Forfatter Skrevet Februar 2, 2011 En sekshundrelapp? Aner ikke hva noe slikt kan være verdt. Mener på det er dette:
CaS Skrevet Februar 2, 2011 Skrevet Februar 2, 2011 to originale (brukte) M-tech II frontfangere (den ene er solgt) Har du noen bilder av den som ikke er solgt? eller er den solgt allerede kanskje?
jonasazz Skrevet Februar 6, 2011 Skrevet Februar 6, 2011 pris på stabstaget da? du sender om jeg betaler frakt ? postoppkrav ?
awt Skrevet Februar 7, 2011 Forfatter Skrevet Februar 7, 2011 to originale (brukte) M-tech II frontfangere (den ene er solgt)Har du noen bilder av den som ikke er solgt? eller er den solgt allerede kanskje? Den er ikke solgt, men lurer på om jeg muligens skal bruke den selv. Kan alltids ta noen bilder. pris på stabstaget da? du sender om jeg betaler frakt ? postoppkrav ? 500,- + evt. frakt. Jeg foretrekker forhåndsbetaling (som er billigere), men kan sikkert sende i oppkrav også.
jonasazz Skrevet Februar 7, 2011 Skrevet Februar 7, 2011 ok. noen bilder av det ? så tar jeg det for 500 pluss frakt
Frode_ Skrevet September 7, 2011 Skrevet September 7, 2011 Har du mulighet å finne ut om det hengerfeste kabelsettet kan vere til ein e39 touring? Er i tilfelle interessert. Frode, 90093746
awt Skrevet September 21, 2011 Forfatter Skrevet September 21, 2011 Hei. Beklager at jeg ikke har svart tidligere, men glemte det litt ut. Det står dessverre ikke noe på ledningsnettet som kan avsløre hvilken bil det er til så jeg har funnet til nå. Jeg vil likevel anta det fungerer på alle BMW-er som er fra samme "generasjon", men man kan risikere å måtte forlenge noen ledninger om det f.eks. er til en 3-serie og man bruker det i en 5-serie, eller at man får for lange ledninger hvis det er omvendt.
rekorden Skrevet Oktober 10, 2011 Skrevet Oktober 10, 2011 Har du noe nummer eller mer info angående det avtagbare hengerfestet? Enkelte av disse passer etter hva jeg har skjønt også til touring.
awt Skrevet Oktober 10, 2011 Forfatter Skrevet Oktober 10, 2011 Såvidt meg bekjent har touring et eget, mens coupè, cab og sedan bruker det samme. Hva som faktisk er forskjellen vet jeg ikke.
Lars89 Skrevet Juni 27, 2012 Skrevet Juni 27, 2012 Hei. Har du org speil til E46 tilsalgs enda? Er de 6 eller 12 pin?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå