bmwkizn Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 Nå skal jeg være helt ærlig: For det første så fikk jeg se bilen i prosjekt tråden for en stund siden, og ble helt lammslått da jeg så hva eieren plutselig hadde gjort med bilen Jeg fikk rett og slett sjokk, å ta en sånn fin og orginal bil å ødelegge den helt fullstendig er bare ............! En flott klassiker er ødelagt på det mest usmakelige og gjort ubrukelig. Var det ikke bedre om han heller brukte penger på å ta rusta på bilen enn å gjøre sånt som dette. Jeg vet at jeg med dette kommer til å få mye uvenner i denne tråden men eieren av denne bilens skulle hatt juling, rett og slett! Folk blir slått ned for å være homo eller glakristene, han her skulle vært slått ned for sin ekstremt dårlige smak og for å ha ødelagt en klassiker. Som den noe enkle og rett fram kollegaen min sa ang saken: "Jeg hadde kanskje ikke gått rett bort å knalla til ham, men jeg skulle fått ham i en diskusjon og terget ham opp før jeg så hadde trøkka til! Han ville da ha vært så sinna at han tok igjen slik at det blei slosskamp og at jeg med god samvittighet kunne grisejult ham" Jeg mener at sånne som han her eieren skulle ikke komme i nærheten av sånne biler når de har slike planer Det her må være det dummeste innlegget jeg har lest her inne. Skal folk få juling for at de har annen smak enn deg?? Latterlig..Kult at folk setter sine særpreg på bilene sine..Jeg hadde ikke gidda å dratt på treff hvis alle bilene der hadde vert originale ihvertfall..Jeg er ikke i tvil om hvem av deg og eiern av E3,n som skulle vert slått ned ihvertfall. Nå ble det et like umodent innlegg fra meg også her..Men man svarer ei bikje på bikjespråk..
Galro Skrevet September 6, 2010 Skrevet September 6, 2010 For å si det sånn, så sliter ikke de fleste e3-er med for mye oppmerksomhet og kjærlighet. Derfor må det være bedre at de ender opp som uroginale bruksbiler enn orginale skrap, slik som er skjebnen til svært mange av bilene den forlot samlebåndet med. Riktignok er ikke e3 så veldig vanlig her i landet, men i Sverige ligger det til salgs syv stykker, hvorav seks av disse igjen koster under 20.000 kroner. Det burde derfor være overkommelig for de fleste om de ønsker å ta vare på en slik i orginalstand. Her er noen eksempler: http://www.blocket.se/vasterbotten/Klas ... ?ca=11&w=3 http://www.blocket.se/jonkoping/100__fu ... ?ca=11&w=3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå